Senaste nytt

Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Robert flysas

Moderator
@Robert flysas Tack för tips! Nu tickade 5k in tio dagar efter bilhyran. Jag håller mig till Avis även fortsättningsvis utan andras bra kampanjer då Hertz i Sverige var omständiga och tog en kreditupplysning! Ingen uppgradering heller med Plat och EBD och kall bil som behövde en hel del jobb innan färd i kylan.

Ändå lätt värt det denna gång för 5k och fin bil trots allt.

Hörligt! Bara roligt att hjälpas åt här på BC:)
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Flytoheaven

Medlem
Är det fler som har problem med att få poäng från denna kampanj? Jag saknade poäng från 6st hyror igår och använde mig av webbformuläret. Fick på mail idag att 500 poäng per hyra var på gång snarast. Kollade min eurobonus historik och då hade jag bara fått 500 per hyra enligt mailen . Så jag kontaktade Hertz kundtjänst och påpekade att jag fått för lite poäng. Deras svar var bara att dom kunde se att jag fått mina poäng. De bad mig kontakta SAS.
Vem är det egentligen som är ansvarig för poängen??
 

NyfikenGrau

Medlem
De håller nästan alltid på så där, åtminstone för mig har det varit så. Självklart Hertz som är ansvariga, haft fler hyror med Avis och inte en enda gång har kampanjpoäng strulat där.
Hos Hertz brukar jag se till att visa EB-kortet tydligt vid både hämtning och lämning, har givit lite bättre resultat.
 
Toppen