Senaste nytt

Frågor rörande United Polaris class som award

squeezen

Medlem
Hej, har letat ett tag men hittar egentligen inte så mycket info om Polaris class på United.
Det finns ju pressmeddelandena som också publicerades på BC men inte så mycket mer.

Jag har kikat runt lite men hittar "som bäst" premium eko på de kärror som har Polaris kabinen i C.
Däremot på övriga rutter med gamla business (tråkiga varianten) så finns det massor ledigt.

Är det så att United inte släpper awards till eurobonus varken i närtid eller lång fram tiden?

Tack för info.
 

Senator

Moderator
Kan du ge några exempel? Överlag känns det som det inte släpps så mycket inventory alls på United.
 

fcx

Medlem
En vän bokade polaris usa-europa för någon vecka sedan för SAS-poäng. Två platser dessutom.
 

Tonton

Medlem
Hej, har letat ett tag men hittar egentligen inte så mycket info om Polaris class på United.
Det finns ju pressmeddelandena som också publicerades på BC men inte så mycket mer.

Jag har kikat runt lite men hittar "som bäst" premium eko på de kärror som har Polaris kabinen i C.
Däremot på övriga rutter med gamla business (tråkiga varianten) så finns det massor ledigt.

Är det så att United inte släpper awards till eurobonus varken i närtid eller lång fram tiden?

Tack för info.

Jag hittar lite ex-SFO
Skärmavbild 2020-01-05 kl. 21.10.11.png
 

Tonton

Medlem
Alright, närtid framförallt som verkar gälla då. Tack.
Ja, onekligen!

Finns ganska mycket United både Ex-Europa och ex-Nordamerika, men det är mycket av den gamla kabinen.

Blir förhoppningsvis bättre snart när det kommer på nya linjer. Jag tror enbart nya kabinen flygs på LHR (en av avgångarna) samt FRA i nuläget.
 

squeezen

Medlem
Kan du ge några exempel? Överlag känns det som det inte släpps så mycket inventory alls på United.
Tex dessa;
8A7C018A-A711-4146-8470-0A6C23F37698.jpeg

Ovan är tydlig. Många platser.


759B405E-D77A-4EC1-981B-6A13CA97B948.jpeg

detta är ORD till EU alla varianter av C. 40 olika platser. Massor på både avgångar till ORD och LHR, ofta 9 per flight... men som sagt bara gamla.
Kollar jag avgångar som tex @Tonton är det annat.
 
  • Gilla
Reactions: Alf

squeezen

Medlem
Ja, onekligen!

Finns ganska mycket United både Ex-Europa och ex-Nordamerika, men det är mycket av den gamla kabinen.

Blir förhoppningsvis bättre snart när det kommer på nya linjer. Jag tror enbart nya kabinen flygs på LHR (en av avgångarna) samt FRA i nuläget.
Ja en del har ju rullats ut, enligt denna:
All United Polaris new Business Class routes - Premium-Flights.com

Finns följande till/från EU:
All new Polaris routes:
To EUROPE
From Chicago (ORD)
  • London (LHR) – on selected flights only
  • Frankfurt (FRA)
  • Munich (MUC)
From Newark (EWR)
  • London (LHR)
  • Brussels (BRU)
  • Frankfurt (FRA)
  • Nice (NCE) starting May 2020
From San Francisco (SFO)
  • Frankfurt (FRA)
  • London (LHR) – on selected flights only
From Washington DC (IAD)
  • Brussels (BRU)
  • Frankfurt (FRA)
 
Toppen