Senaste nytt

Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

squeezen

Medlem
Jag har matchat och på nåt vis fått behålla i typ 2.5pr med endast en stay... bor bara på dessa hotell om alternativ saknas. Typ förr-förra helgen i hovs hallar utanför båstad när bröllop stod för dörren och det mesta var fullt. Dunkar in bra med bonuspoäng dock som diamond.
 

Gargamel

Medlem
Bumpar tråden lite.

Jag har matchat till Diamond Select och måste säga att jag har fått bättre respons än på Hilton eller Nordic Choice. Nu har jag bara haft 3 stay men än så länge är det 100% uppgradering och alltid ett tack för att jag är trogen BW(om de bara visste ;) ). Inte helt fel att det är 150 kr istället för 125 kr som hos Nordic Choice, 2 öl istället för en + en till för rabatterat pris.
 

Johnnyboy

Medlem
Bumpar tråden lite.

Jag har matchat till Diamond Select och måste säga att jag har fått bättre respons än på Hilton eller Nordic Choice. Nu har jag bara haft 3 stay men än så länge är det 100% uppgradering och alltid ett tack för att jag är trogen BW(om de bara visste ;) ). Inte helt fel att det är 150 kr istället för 125 kr som hos Nordic Choice, 2 öl istället för en + en till för rabatterat pris.

Vad matchade du i från? Har aldrig lyckats få någon uppgradering och nästan aldrig någon välkomstgåva som Diamond.
 
Toppen