@BCflyer hade samma bryderi, mha google kom jag fram till att tjänsten nu finns på Avis & SAS Eurobonus
intressant approach att ändra utan info eller re-direct
Tack för hjälpen. Ja det var lite märkligt.
@BCflyer hade samma bryderi, mha google kom jag fram till att tjänsten nu finns på Avis & SAS Eurobonus
intressant approach att ändra utan info eller re-direct
Medan den nya och gamla sidan fanns parallellt så gav den gamla gratis avbokning och den nya la på ett par hundra. Hoppas den nya kommer anpassa priserna framöver.Tack för hjälpen. Ja det var lite märkligt.
Klockren!Ja, föregående post.
Ja, föregående post.
Någon som råkat ut för detta (tekniska?) problem?
Har idag försökt boka en bil men när jag klickar mig vidare till uppgifter & betalning skickas jag tillbaks till startsidan och får nedan meddelande. Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller ej.
Tidigare idag kom jag längre i bokningen men avbröt då eftersom jag inte var inloggad och tänkte göra om det som inloggad. Men sen dess har det inte fungerat.
Tänkte ringa i morgon och fråga vad som pågår
Vet inte om aktuellt, men poängen till Eurobonus blir färre om det inte bokas via hemsidan.Tack för svaret @samet. Tyvärr hjälpte det inte för mig att byta brower. Testade även att boka från en annan dator när jag var på jobbet, samma sak där.
Det slutade med att jag fick ringa och in och boka och kundtjänsten sa att dom rapporterat att hemsidan var dålig tusen gånger men att det aldrig hände något. Servicen över telefon var dock toppen och det blev billigare 100 kronor billigare än priset på hemsidan