Senaste nytt

Diverse frågor om Singapore Airlines & The Private Room

Axxo

Medlem
Har nu bokat min första first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines i december.
Mellanlandningen i Singapore är cirka 2,5 timmar.

Har ni några tips / råd gällande våra first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines?
Har hört något om book the chef, hur funkar det? Får jag även tillgång till The Private Room i Singapore?


Flyger med: SQ B777-300ER
 

palmen

Moderator
Har nu bokat min första first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines i december.
Mellanlandningen i Singapore är cirka 2,5 timmar.

Har ni några tips / råd gällande våra first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines?
Har hört något om book the chef, hur funkar det? Får jag även tillgång till The Private Room i Singapore?


Flyger med: SQ B777-300ER
Book the Cook finns inte från Amsterdam så det behöver ni inte bry er om, ni kan dock välja det från Singapore till Bali.
Book the Cook | Singapore Airlines

Ni har tillgång till Private Room vid ankomst i First och vidare resa med Singapore till Bali.
 

Axxo

Medlem
Har dom inte Book the cook från Amsterdam när man flyger first? Hittar bara Book the cook från Amsterdam när man flyger business?
 

J1981

Medlem
Har nu bokat min första first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines i december.
Mellanlandningen i Singapore är cirka 2,5 timmar.

Har ni några tips / råd gällande våra first resa för två mellan AMS-SIN-DPS med Singapore Airlines?
Har hört något om book the chef, hur funkar det? Får jag även tillgång till The Private Room i Singapore?


Flyger med: SQ B777-300ER

Är ju renoveringar på gång på changi. Hoppas det inte krockar med TPR för dig.Här är senaste jag sett:
Updates on Singapore Airlines: New SQ Lounge in Changi T3 & New KrisFlyer Waitlist Policy - SamChui.com
 
Gamla hederliga Private Room med ett (flera) glas Comtes i väntan på A380 mot Zürich.
 

Attachments

  • E420A059-7ECD-4199-8F16-38C934B2304F.jpeg
    E420A059-7ECD-4199-8F16-38C934B2304F.jpeg
    97,4 KB · Visningar: 355
Toppen