Sam Giertz
Ny medlem
Sedan ett par veckor har jag stora problem med ett generiskt "SYSTEMFEL" meddelande när jag gått igenom en bonusbokning precis innan jag kommer till steget man skall betala. Händer allt som oftast nu med stegrande frustration som resultat. Går som alltid fint att boka via classic! Har någon ett tips? Vet inte om det kan spela in men har rätt många kommande award bokningar.
Vidare - sedan jag uppgraderade till IOS 13 har det också på min Iphone varit i stort sett omöjligt att bläddra i kalendern vid val av datum för bokning på sas hemsida. Går inte att byta månad hur många gånger man trycker på knappen och så vips funkar det. Får för mig att klienten står och laddar ned tillgänglighet i bakgrunden. Har någon annan samma problem?
Och idag droppen - när jag försöker ändra en bonusresa så kommer jag som vanligt till classic, skall välja nytt datum för en resa i kalendern och mars saknar alla dagar efter den 24 i kalendern... bara tomma gråa boxar. Och jag som vill resa den 26e!
Är jag ensam i denna frustration?
Vidare - sedan jag uppgraderade till IOS 13 har det också på min Iphone varit i stort sett omöjligt att bläddra i kalendern vid val av datum för bokning på sas hemsida. Går inte att byta månad hur många gånger man trycker på knappen och så vips funkar det. Får för mig att klienten står och laddar ned tillgänglighet i bakgrunden. Har någon annan samma problem?
Och idag droppen - när jag försöker ändra en bonusresa så kommer jag som vanligt till classic, skall välja nytt datum för en resa i kalendern och mars saknar alla dagar efter den 24 i kalendern... bara tomma gråa boxar. Och jag som vill resa den 26e!
Är jag ensam i denna frustration?