Senaste nytt

Champagnetråden

MTheC

Medlem
Lucka 5 bjöd på Arnould, har druckit någon av hans cuvéer tidigare och vill minnas att jag gillat det. Duktig på Pinot Noir (säljer en del druvor till Bollinger) så ska blikul att prova denna:
d1ygWlU.jpg
 

GOTBound

Medlem
Hur gick det för Er på släppet idag?
Jag hade ingen möjlighet att ta mig till Systembolaget Gårda idag och trotts att jag hängde på låset i webbshoppen så lyckades jag inte lägga beslag på Bollinger 007.

Mitt lokala Systembolag plockar nummer inte hem från tillfälliga sortimentet fören en vecka efter släpp.

Ett av mina tyngsta argument för monopolets bevarande börjar vattnas ur lite.

EK
 

MTheC

Medlem
Jag tycker Gratien är väldigt bra värde för pengarna, också supertrevlig vinmakare. Har inte öppnat någon 2008 än, försöker spara dem ett tag. Tyckte du den var bra att dricka nu eller ska den sparas längre?

Har besökt och suttit och druckit några flaskor med honom efter rundtur, så om man har vägarna förbi så är det enkelt och avslappnat besök.
 
Jag tycker Gratien är väldigt bra värde för pengarna, också supertrevlig vinmakare. Har inte öppnat någon 2008 än, försöker spara dem ett tag. Tyckte du den var bra att dricka nu eller ska den sparas längre?

Har besökt och suttit och druckit några flaskor med honom efter rundtur, så om man har vägarna förbi så är det enkelt och avslappnat besök.

Jag skulle spara, denna var min sista. H
 
Toppen