Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Gargamel

Medlem
Stay 7

Hotell:
Hilton Downtown Miami
Bokat: King Bed
Uppgradering: Kanske? Rummet var inte klart så fick ett på en högre våning, våning 20.
Antal nätter: 2
Status: HHG

Tungt att vara HHG i USA där hälften av gästerna är HHD med sitt Hilton kreditkort.
 

Senator

Moderator
Åter trevlig vy i Hiltonappen

2b0d303965d3b1863c9a803b6b19ad37.jpg


Från King Pool View till detta Tyvärr ingen tid att njuta på denna korta vistelse:

Jag sa lite på skoj när jag checkade ut i går att jag gärna tog samma rum från mån till ons nästa vecka. Trodde inte det skulle hända:

beb4f7879703b3f66566e183ccd048fe.jpg
 
Last edited:

MartinH

Medlem
Hotell: Hilton Petaling Jaya, Kuala Lumpur
Bokat: KING HILTON GUESTROOM PLUS
Uppgradering: KING EXECUTIVE ROOM PLUS
Antal nätter: 1
Status: HHD

Hotell: DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit
Bokat: KING GUEST ROOM
Uppgradering: KING DELUXE ROOM
Antal nätter: 2
Status: HHD
 

Nilann

Medlem
Hilton Malta ännu en gång. Uppgraderad från billigaste rummet till Junior Suite på 50 kvm med altan och utsikt över Medelhavet . Dessutom härligt väder!

Hilton Malta, ny uppgradering. AC fungerade inte i sviten vi hade från början. Jag bad ansvarig i loungen att be någon att kontrollera detta, för det var alldeles för varmt, 24-25 grader i sovrummet. Det visade sig att AC:n på hela hotellet följer årstiderna; kalluft på sommarhalvåret och varmluft på vinterhalvåret. Just nu, när det är ovanligt fint väder för årstiden, runt 20 grader varmt och strålande solsken, blir det alldeles för varmt i rummen.
Vi blev erbjudna en Panoramasvit på 80 kvm, som en fin gest. En härlig svit med en stor terrass, fortfarande alldeles för varmt i sovrummet, men vi har fått låna en separat fläkt, som gör det behagligare. En fin uppgradering.
 
Hilton Malta, ny uppgradering. AC fungerade inte i sviten vi hade från början. Jag bad ansvarig i loungen att be någon att kontrollera detta, för det var alldeles för varmt, 24-25 grader i sovrummet. Det visade sig att AC:n på hela hotellet följer årstiderna; kalluft på sommarhalvåret och varmluft på vinterhalvåret. Just nu, när det är ovanligt fint väder för årstiden, runt 20 grader varmt och strålande solsken, blir det alldeles för varmt i rummen.
Vi blev erbjudna en Panoramasvit på 80 kvm, som en fin gest. En härlig svit med en stor terrass, fortfarande alldeles för varmt i sovrummet, men vi har fått låna en separat fläkt, som gör det behagligare. En fin uppgradering.
Jag hade 20-21 grader på mitt rum där förra helgen så det där låter mätkligt
 

Gargamel

Medlem
Stay 8
Hotell: Hampton Inn & Suites South Miami/Homestead
Bokat: King Bed
Uppgradering: King bed studio suite
Antal nätter: 1
Status: HHG

Stay 9
Hotell: DubbleTree Resort Grand Key - Key West
Bokat: Deluxe King bed
Uppgradering: Nej, fullbokat
Antal nätter: 2
Status: HHG
 
Toppen