Senaste nytt

Diverse frågor om Singapore Airlines & The Private Room

wenne87

Medlem
Kapar tråden lite, ska åka MNL-SIN-CPH varav sista benet i F, måste man ha en speciell invitation för TPR eller räcker det med first boardingkort? Tänker då jag checkar in redan i Manila?
 

Sweden

Medlem
Om du har sista benet i F så behöver du ingen speciell invitation. Du visar ditt boardingkort i Loungen i SIN så blir du eskorterad till TPR.

Trevlig resa!
 
Tjenare!

Jag har följande bokning och undrar lite om hur jag kan skräddarsy våra timmar i Singapore.

Ankommer i SQ F 23:20 från Peking den 5 november. Nästa flight är i SQ C till Frankfurt kl 13:55 dagen efter.

  • Hur borde jag spendera min natt? Ta in på flygplatshotell eller åka in till Singapore?
  • Kommer jag ha tillgång till Private Room? Även efter midnatt? Är Private Room öppet eller stängt för renovering detta datum?
  • Kan man sova några timmar i anslutning till loungen eller är det haram?
Tacksam för alla svar jag kan få! :)
 

Tonton

Medlem
Om man ankommer från LHR tidigt som fan på SIN i SQ F och inte ska flyga vidare, kommer man in i loungen för lite frukost?
Jag ankommer SIN, från LHR. Såg nu att jag skrev lite konstigt...

OK, ja då bör du nog komma in. Värt att prova iallafall.

Ja, det gör du. :)

I och för sig så finns det inga publicerade regler om det - men ja, i praktiken fungerar det. Räcker att visa upp ditt boardingkort från den ankommande flighten.
 
Toppen