Senaste nytt

SAS inför zoner för boarding

PhNi

Medlem
lånar tråden lite.

har bokat en resa för 3 till paris. Mig (EBG) samt 2 vänner som inte ens är medlemmar i sas eurobonus (ja jag ska bjuda in dem!). På samtliga 3 boardingkort står det group A. Är inte det märkligt? men enbart på min står det "fast track" för jag är ändå gold. Tror no prio-boarding fungerar även för dem när det väl är dags? (nej vi reser inte i sas plus)
 

pswe

Medlem
lånar tråden lite.

har bokat en resa för 3 till paris. Mig (EBG) samt 2 vänner som inte ens är medlemmar i sas eurobonus (ja jag ska bjuda in dem!). På samtliga 3 boardingkort står det group A. Är inte det märkligt? men enbart på min står det "fast track" för jag är ändå gold. Tror no prio-boarding fungerar även för dem när det väl är dags? (nej vi reser inte i sas plus)
Står det Group A skulle jag utgå från det.
 

gjohansson

Medlem
lånar tråden lite.

har bokat en resa för 3 till paris. Mig (EBG) samt 2 vänner som inte ens är medlemmar i sas eurobonus (ja jag ska bjuda in dem!). På samtliga 3 boardingkort står det group A. Är inte det märkligt? men enbart på min står det "fast track" för jag är ändå gold. Tror no prio-boarding fungerar även för dem när det väl är dags? (nej vi reser inte i sas plus)
Fast track har ju inte med boarding att göra. Där gäller grupperna och som du skriver har de A så prio-boardar de först tillsammans med dig.
 

Swedestar

Medlem
När familjen flyger plus så har jag som EBG alltid haft A och familjen B. Nu senast flög vi ekonomi och alla hade A. Alla på samma bokning. Har SAS fel på sina system eller ska det vara så?
 
Toppen