Senaste nytt

Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Robert flysas

Moderator
Mer info här:

Upp till 5 000 Extrapoäng för EuroBonus medlemmar


Få nu upp till 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per hyra, beroende på hur lång tid du behöver din hyrbil.

Erbjudandet gäller för hyra i deltagande länder i Europa, USA och Kanada.

Boka bara din bil senast den 30 november för hyra senast 31 mars 2020.

  • 3 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
  • 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 3 dagar och längre
Rabattkod CDP 736685 och Promotion Code PC 205510 måste uppges vid bokningstillfället. Båda koderna är förifyllda på denna sida redan.
 

pswe

Medlem
Mer info här:

Upp till 5 000 Extrapoäng för EuroBonus medlemmar


Få nu upp till 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per hyra, beroende på hur lång tid du behöver din hyrbil.

Erbjudandet gäller för hyra i deltagande länder i Europa, USA och Kanada.

Boka bara din bil senast den 30 november för hyra senast 31 mars 2020.

  • 3 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
  • 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 3 dagar och längre
Rabattkod CDP 736685 och Promotion Code PC 205510 måste uppges vid bokningstillfället. Båda koderna är förifyllda på denna sida redan.

den var efterlängtad! Varit dåligt med bra poängskörd på weekends från både avis och Hertz senaste tiden. Nu återstår att undersöka prisbilden.
 

Tolle

Medlem
Funderar på detta med PC uppgradering. Jag ser att flera i forumet fått uppgraderingar redan med mystery vehicle. Hur ser det ut med economy, jag hittar ingenstans att detta skulle hindra ifrån en uppgradering?

Med denna kampanjen så hittar jag en klass B economy 622kr på 3 dagar. Är i behov av en kombi för en 100 mils weekendresa och som PC hoppas jag på uppgradering. Alternativet är att vi chansar och i värsta fall tar vår egna äldre bil i stället och ställer hyrbilen hemma över helgen a'la avis style för 12 öre/p.
 

Martin_S

Medlem
Funderar på detta med PC uppgradering. Jag ser att flera i forumet fått uppgraderingar redan med mystery vehicle. Hur ser det ut med economy, jag hittar ingenstans att detta skulle hindra ifrån en uppgradering?

Med denna kampanjen så hittar jag en klass B economy 622kr på 3 dagar. Är i behov av en kombi för en 100 mils weekendresa och som PC hoppas jag på uppgradering. Alternativet är att vi chansar och i värsta fall tar vår egna äldre bil i stället och ställer hyrbilen hemma över helgen a'la avis style för 12 öre/p.

Jag fick Renault Clio på fyra av fem hyror av mystery vehicle. Om du läser det finstilta så gäller inte kampanjen för bilgrupp A.
 
Toppen