Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 6/11-2019)

Resetokig

Medlem
Inget konstigt: för SAS Amex Classic, Premium och Elite så gäller Eurobonuspoäng.
Och för Amex Green, Gold och Platinum så gäller Membership Rewards.

Om du t ex har ett kort kopplat till Membership Rewards och värvar någon så blir din bonus alltid i MR oberoende vilket kort du värvar till. (även om det är ett SAS Amex)

På motsvarande sätt så får du Eurobonus poäng i bonus om du har ett SAS Amex och värvar någon, även om den du värvar väljer ett kort kopplat till MR, t ex Platinum.

De 25% extra gäller bägge programmen.

Edit: Även den som blir värvad får förstås 25% mer bonus än vanligt!
Helt införstådd i det. Var rädd att kampanjen bara gällde sas amex korten.
 

Fredde18

Medlem
Dags att bjuda in frun då. 30k poäng till gemensamma kontot och min plan att ha två premium och dra in 1 voucher på varje per år (ca 300k i spend och inget behov av elite, om någon undrar) kan sättas i verket!
 

Maja

Medlem
Hittar inget i villkoren om detta erbjudande fungerar om man har haft ett Amex Elite kort innan och vill signa upp sig igen? Personen hade kortet för 1 år sedan, men sa upp det inom 3 månader då hens arbetssituation förändrades och behovet av kortet ej fanns längre.

Nu är hen åter igen i Sverige och är sugen på att signa upp sig igen. Så frågan är, kan jag bjuda in och få bonus för värvningen trots att hen hade kortet för mindre än ett år sedan?
 

Tonton

Medlem
Hittar inget i villkoren om detta erbjudande fungerar om man har haft ett Amex Elite kort innan och vill signa upp sig igen? Personen hade kortet för 1 år sedan, men sa upp det inom 3 månader då hens arbetssituation förändrades och behovet av kortet ej fanns längre.

Nu är hen åter igen i Sverige och är sugen på att signa upp sig igen. Så frågan är, kan jag bjuda in och få bonus för värvningen trots att hen hade kortet för mindre än ett år sedan?
villkoren säger 6 månader - så bara att köra!
 
Toppen