Senaste nytt

AMEX Platinum Metall nu lanserat i Sverige (2019-04-09)

Sebastian.k

Medlem
Kortet kom idag på posten.
Av med hatten, tack Amex, grymt bra jobbat!

”Enrolade” Priority pass. Ska ringa supporten för hjälp med ett digitalt pass i morgon.
 

Axxo

Medlem
Min mor värvade mig till Amex platinum. Hon fick 20 000 poäng direkt och den man värver, dvs mig får 200 000 membership rewards när man har nått en spend på 20 000kr inom 3 månader.

Jag kom upp i 20 k spend för minst 1 vecka sedan och har inte sett några 200 000 membership rewards. Kommer dom in nästa månad?
 

Jennyy

Ny medlem
Fan va surt att jag inte visste det, blev inte värvad och fick 20 k spend på 10 minuter eftersom att jag använde kortet för att boka en resa... åhh va efterklok man kan vara.
 
Fan va surt att jag inte visste det, blev inte värvad och fick 20 k spend på 10 minuter eftersom att jag använde kortet för att boka en resa... åhh va efterklok man kan vara.

Jag vågar nog påstå att det inte finns en enda person på det här forumet som inte grämer sig över någon möjlighet eller erbjudande man missat för att man inte kände till det i tid. :)

Det är bara att ta nya tag och se framåt!
 

palmen

Moderator
Det tror jag absolut, det jag är mest ledsen över är väl att jag insåg att jag upptäckte denna hemsida alldeles för sent :( har alltid varit jätteintresserad av flygplan och lite bekvämare resor men har inte haft någon i min närhet som delar det intresset. Men nu har jag er :)
Det är absolut inte för sent, det är nu resan kommer att börja på riktigt. Om du bor eller vistas i Stockholm eller Göteborg så träffas vi 1 gång i månaden över lite mat och dryck. Görs även flera andra resor tillsammans, nu till helgen är vi ett tiotal some kommer att träffas i Berlin och i slutet på månaden är vi närmare 30 som ska till Barcelona.
Finns trådar om detta i underforumet som heter Businessclass.se
 

NotRyan

Medlem
Det tror jag absolut, det jag är mest ledsen över är väl att jag insåg att jag upptäckte denna hemsida alldeles för sent :( har alltid varit jätteintresserad av flygplan och lite bekvämare resor men har inte haft någon i min närhet som delar det intresset. Men nu har jag er :)
Hej!

Välkommen hit, du kommer att trivas. Här är den ena galnare än den andra...

Välkommen till vår nästa träff om du råkar vara i Stockholm.
Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 19 oktober 2019 kl. 16.00 -- | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen