Senaste nytt

Curve betalkort

Jag tänkte använda Go Back In Time-funktionen inför SAS Mastercard-kampanjen 27-29 september och jag har förstått att endast köp gjorda de senaste 14 dagarna går att flytta. Då är det alltså inga problem att börja shoppa loss på kvällen fredagen den 13:e september och sedan flytta dessa transaktionen på morgonen/lunchen fredagen den 27:e september, eller?
 

DanielKif

Medlem
Jag tänkte använda Go Back In Time-funktionen inför SAS Mastercard-kampanjen 27-29 september och jag har förstått att endast köp gjorda de senaste 14 dagarna går att flytta. Då är det alltså inga problem att börja shoppa loss på kvällen fredagen den 13:e september och sedan flytta dessa transaktionen på morgonen/lunchen fredagen den 27:e september, eller?
Den flyttad till dagens datum vill jag minnas så det stämmer. Men du kan bara flytta en lägre summa.
 

Samosaguas

Medlem
Jag tänkte använda Go Back In Time-funktionen inför SAS Mastercard-kampanjen 27-29 september och jag har förstått att endast köp gjorda de senaste 14 dagarna går att flytta. Då är det alltså inga problem att börja shoppa loss på kvällen fredagen den 13:e september och sedan flytta dessa transaktionen på morgonen/lunchen fredagen den 27:e september, eller?
Exakt så! Glöm inte att byta kort den 13:e september så att du sedan kan flytta shoppingen till SAS Mastercard.

Happy shopping! ;)
 
Skulle för försöka gången använda Curve idag men fick problem med att få det att fungera med SAS EuroBonus Mastercard som underliggande kort. Köpet blev nekat två gånger på raken. Jag bytte sedan underliggande kort i appen till mitt kontokopplade Mastercard och då funkade det utan problem. Mina köpinställningar på SAS EB MC är inställda på 'Alla köpet på nätet tills vidare' så dessa bör inte vara problemet.

Någon annan som haft liknande problem eller har förslag på lösning?
 
Toppen