Senaste nytt

20 % extra SAS Eurobonus poäng hos Coop - alla nivåer fram till 14/9

Erth

Medlem
När konvertering skall ske står det att ange sas användarnamn. Hur vet jag vad detta är? Finns ej ngn information om detta i sas inloggat läge där det går att finna information om kontot.

Anledningen varför jag undrar är för att jag kan ej logga in vid poängväxlingen när jag anger mitt eurobonusnummer.
 
När konvertering skall ske står det att ange sas användarnamn. Hur vet jag vad detta är? Finns ej ngn information om detta i sas inloggat läge där det går att finna information om kontot.

Anledningen varför jag undrar är för att jag kan ej logga in vid poängväxlingen när jag anger mitt eurobonusnummer.
Din e-postadress.
 

Erth

Medlem
54554365-9DE6-420A-A02D-092B3CF0BCAB.png
Din e-postadress.

Vill inte säga emot dig med på sas hemsida kan man logga in med 4 olika alternativ.

Är verkligen username och email samma sak?
 

Berglund

Medlem
För mig är det så och därför tror jag det är så för alla :)
Ett data sample = 1 är inget bra beslutsunderlag. Bara för att något förhåller sig så för dig så innebär det inte att det är direkt överförbart på alla. :)

Så här är det:
När man signar upp sig hos Eurobonus väljer man ett ”username”, man kan här välja sin e-post, sitt Eurobonusnummer eller valfritt annat ledigt användarnamn. Det var sant när jag signade upp mig 2001 och det var sant för tre månader sedan då jag signade upp en kompis.
 

Matore

Medlem
När konvertering skall ske står det att ange sas användarnamn. Hur vet jag vad detta är? Finns ej ngn information om detta i sas inloggat läge där det går att finna information om kontot.

Anledningen varför jag undrar är för att jag kan ej logga in vid poängväxlingen när jag anger mitt eurobonusnummer.
Jag kan inte heller logga in nu, går inte ens att fylla i fälten, prövat olika webbläsare. Nån annan med samma problem ?
 

Robert flysas

Moderator
Jag kan inte heller logga in nu, går inte ens att fylla i fälten, prövat olika webbläsare. Nån annan med samma problem ?

Testa att skapa nytt lösenord på SAS.se
När det är klart använder du denna när du växlar poängen hos Coop till Eurobonus. Login är alltid din mailadress.

OM det ändå inte fungerar kan du kontakta Coop som gör växlingen åt dig. Ring/Maila Coop och uppge ditt Eurobonus nr samt antal poäng du vill växla.
 
Toppen