American Express finns inte som privatprodukt i Danmark så det kan bli en lång väntan...
Allvar? Och SAS flyger flygplan antar jag...
American Express finns inte som privatprodukt i Danmark så det kan bli en lång väntan...
Allvar? Och SAS flyger flygplan antar jag...
Kommer detta betyda att SK903 får avgång återigen 10:40 till EWR från ARN, samt att SK909 från CPH får lunch avgång till EWR?
Problemet med Tokyo är väl att den avgången inte lär gå före 15, och SK904 kommer ju in vid 7 på morgonen. Chicago fick ju stor ändring i tidtabell för att kunna slungas med Hong Kong, vilket gjorde avgång från Hong Kong på tok för tidig.Ja det är ju frågan, blir ju snålt utnyttjande av planen om man har två a330 som endast går EWR och ORD.
Förhoppningsvis blir Tokyo av, skulle fungera att slinga med New York.
Great Circle Mapper
Ja det är ju frågan, blir ju snålt utnyttjande av planen om man har två a330 som endast går EWR och ORD.
Förhoppningsvis blir Tokyo av, skulle fungera att slinga med New York.
Great Circle Mapper
Jag hade inte brytt mig att flighten flyttar till CPH om det inte vore så att SAS Plus på ARN-CPH är så tråkig, jag tar hellre 2 timmars sovmorgon. Vanligtvis gillar jag en lite kortare flygning (1-2 timmar) som förfest inför långflygningen. Men detta gäller Swiss, Lufthansa, LOT eller Turkish och inte SAS.
Det finns nog både spänning och god mat här i södern så välkommen ner!... och vi kan komma ner för lite Ghetto-turism.