Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 8 000 Eurobonuspoäng, boka senast 7/7-2019 hämta senast 31/12-19

Jag fick inbetalt 3700 poäng för en 2 dagarshyra genom denna kampanjen (istället för 4000p). Mycket märkligt, kampanjen verkar ju ha slagit in men av någon anledning inte fulla beloppet. Någon som varit med om något liknande?
 

B380-9 XWB

Medlem
Jag fick inbetalt 3700 poäng för en 2 dagarshyra genom denna kampanjen (istället för 4000p). Mycket märkligt, kampanjen verkar ju ha slagit in men av någon anledning inte fulla beloppet. Någon som varit med om något liknande?

Samma här för två tvådagarshyror (3700 jfr. 4000).

Inväntade poängen för den andra hyran innan jag drog iväg ett mail till Hertz så jag skulle slippa två separata ärenden.
 

NyfikenGrau

Medlem
8000 poäng trillade nyss in helt problemfritt efter en vecka, jag blev helt ställd - hade gett upp hoppet totalt om Hertz-kampanjer efter tre hyror i rad som jag inte fick kampanjpoäng för ens efter ett flertal påtryckningar. Då Hertz var billigast ändå hyrde jag en vecka via denna kampanj på måfå och då går det plötsligt, fråga mig inte varför :confused:
 

Gizmo79

Medlem
Lämnade in vår hyrbil i Miami i fredags, väntar fortfarande på poängen. Är väl kanske inget konstigt i sig men kom på nu att jag inte visade upp mitt Eurobonus kort vid hämtningstillfället som det står att man skall göra. Är det kört då eller skall jag kontakta Hertz eller helt enkelt avvakta lite till först?
 

Resetokig

Medlem
Lämnade in vår hyrbil i Miami i fredags, väntar fortfarande på poängen. Är väl kanske inget konstigt i sig men kom på nu att jag inte visade upp mitt Eurobonus kort vid hämtningstillfället som det står att man skall göra. Är det kört då eller skall jag kontakta Hertz eller helt enkelt avvakta lite till först?
Vi har aldrig visat upp eurpbonuskort med varken avis eller hertz. Numret ligger ju på bokningen/profilen.
 
Toppen