TomJ
Medlem
Samma sak hände mig, påpekade det också för kundtjänst men de hade inte koll på det och sa att det ibland kunde vara lite problem...
Men samma som ovan, testade på alla mina bokningar och samma sak överallt. (man kan ju testa och trycka avboka utan att sen gå vidare)
Jäkla tur att man är EBG så man har kundtjänst dygnet runt kundtjänst o kan boka av utanför kontorstid. Det är ju en hel del saker som man inte kan göra online, just nu boka av men även exempelvis lägga till en retur på en enkelresa, ändra från en vanlig ToR till en open jaw osv. Man måste boka av för att kunna boka en helt ny resa. Så att inte kunna boka av själv ställer till det en del, inte alla som kan sitta dagtid och pilla med bonusresor. För mig blir det (möjligen) när man jobbat klart, barnen är lagda och lugnet lägger sig...
Men samma som ovan, testade på alla mina bokningar och samma sak överallt. (man kan ju testa och trycka avboka utan att sen gå vidare)
Jäkla tur att man är EBG så man har kundtjänst dygnet runt kundtjänst o kan boka av utanför kontorstid. Det är ju en hel del saker som man inte kan göra online, just nu boka av men även exempelvis lägga till en retur på en enkelresa, ändra från en vanlig ToR till en open jaw osv. Man måste boka av för att kunna boka en helt ny resa. Så att inte kunna boka av själv ställer till det en del, inte alla som kan sitta dagtid och pilla med bonusresor. För mig blir det (möjligen) när man jobbat klart, barnen är lagda och lugnet lägger sig...