Senaste nytt

Söker resa med Sol och bad i nov/dec med eurobonuspoäng

Hejsan!

Varit medlem ett tag dock ej skrivit så mycket.
Letar resa med eurobonuspoäng och en 241 voucher i slutet av nov början av dec.
Vet att det är sent ute men kanske finns eller så finns det inte.. Har kollat lite själv men hittar inte nåt vettigt.
Ni är ju experter på området;)

  • Varifrån vill du börja din resa? Bor i Växjö så Köpenhamn,Göteborg eller Stockholm
  • Var är din destination? Gärna asien
  • När vill/behöver du resa ut? Slutet av Nov början av Dec
  • När vill/behöver du komma hem? Max en vecka
  • Hur länge vill du vara borta? Max en vecka
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 barn som är 16 månader vid resa
  • I vilken kabinklass? I Business class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) Har poäng och en 241 voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt, Upplevelse ombord ja så mycket man kan ha med en 1 åring med sig;)
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte mer än 1-2 stopp
 

Lindberg

Medlem
En strechad vecka i Bangkok kanske? Dock så är det en rätt lång resa för bara en vecka.
upload_2019-8-21_16-47-25.png

Har ni bara en vecka är Seychellerna är aldrig fel. Hemresan finns ADD-ARN med, men det är dock i ekonomi.
upload_2019-8-21_16-59-38.png
 

TP12

Medlem
Hejsan!

Varit medlem ett tag dock ej skrivit så mycket.
Letar resa med eurobonuspoäng och en 241 voucher i slutet av nov början av dec.
Vet att det är sent ute men kanske finns eller så finns det inte.. Har kollat lite själv men hittar inte nåt vettigt.
Ni är ju experter på området;)

  • Varifrån vill du börja din resa? Bor i Växjö så Köpenhamn,Göteborg eller Stockholm
  • Var är din destination? Gärna asien
  • När vill/behöver du resa ut? Slutet av Nov början av Dec
  • När vill/behöver du komma hem? Max en vecka
  • Hur länge vill du vara borta? Max en vecka
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 barn som är 16 månader vid resa
  • I vilken kabinklass? I Business class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) Har poäng och en 241 voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt, Upplevelse ombord ja så mycket man kan ha med en 1 åring med sig;)
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte mer än 1-2 stopp

Hade liknande tankar själv, slutade med att jag valde Dubai i månadsskiftet nov/dec. Gillar du Formel 1, som jag, så är det en klar bonus att årets sista lopp går i Abu Dhabi just den helgen :)
 

Berglund

Medlem
Med max en vecka att resa på hade jag själv funderat litegrand på vad som är viktigt.

Är det viktigt med en businessclass resa med fullt fällbara stolar - jovisst då får man kanske fundera på att åka långt. Skall du från Växjö till Asien så tänker i alla fall jag att det går åt runt 1,5 resdag i vardera riktning och då får man inte särskilt mycket tid på destinationen.

Kan du vara utan den fulla businessupplevelsen hade jag föreslagit någon närmare destination såsom Kanarieöarna. Själv är jag väldigt förtjust i Gran Canaria och rekommenderar det varmt! Direktflyg på cirka sex timmar med SAS från både Stockholm och Köpenhamn. Flygupplevelsen ombord är inget speciellt men det är heller inget fel på den.
 
Last edited:
Toppen