Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bankiren

Medlem
Försökte ändra flighten hem från LA till SAS Plus, men eftersom vi har en Star Alliance-flight (vi åker med Swiss till LA), så kunde man inte det. Tydligen är det bara Go eller Business som finns för dessa flighter, vilket är lite trist.
 

LPC123

Medlem
Försökte ändra flighten hem från LA till SAS Plus, men eftersom vi har en Star Alliance-flight (vi åker med Swiss till LA), så kunde man inte det. Tydligen är det bara Go eller Business som finns för dessa flighter, vilket är lite trist.

Du kan väll buda för en uppgradering via SAS hemsida?
 

fred80

Medlem
Hej, lyckades i går boka via SAS hemsida Frankfurt-Zurich (Lufthansa)-Tokyo( Swiss) och hem med Singapore Airlines, Tokyo-Singapore-Frankfurt i April 2020.
Vist kan jag, om jag hittar platser ringa Tallin och lägga till flyg (mot avgiften för ändringar) om det blir möjligt utgå ifrån Arlanda i stället , eller är det bättre att köpa en separat biljett Stockholm-Frankfurt? Hur räknas poängen när man ligger till flygg i sin bokning, har försökt läsa på här men i dag verkar min hjärna stannat upp totalt, så lika bra att fråga.
 

Ante

Ny medlem
Ursäkta en nybörjare. Fick just min första 241 voucher. Provade att söka resor till asien både på sas *a sidan och via hacket som nämns i början av tråden. Hittar verkligen inte mycket att välja på. Vad gör jag för fel? Tips om effektivare sätt att söka? Skulle vilja komma iväg före jul men jag är kanske för sent ute?
 

gneken

Medlem
Ursäkta en nybörjare. Fick just min första 241 voucher. Provade att söka resor till asien både på sas *a sidan och via hacket som nämns i början av tråden. Hittar verkligen inte mycket att välja på. Vad gör jag för fel? Tips om effektivare sätt att söka? Skulle vilja komma iväg före jul men jag är kanske för sent ute?
Du är rätt sent ute just nu. Vad är det du vill åka? Lufthansa släpper ju exempelvis first class 14 dagar innan avgång om det nu är intressant.
 

JohanGE

Medlem
En basal fråga kanske, men funkar det att utnyttja sin 2-4-1 enligt följande exempel:

UT
CPH-FRA-SFO
"IN"

(open jaw)
LAX-TPE (Taipei)-DPS (Denpasar, Bali)

Tänkte sen antingen utnyttja en till 2-4-1, alternativt en revenue-biljett hem till Cph. Ser ni något som strider mot reglerna?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen