Senaste nytt

Turkish eller SWISS från Japan till Arlanda

Om det är en 787-9 från Osaka är det med Turkish nya business stolar. Där alla har tillgång till gången, så ny lounge och ny business produkt med Turkish.
 

Malm

Medlem
Uppdatering!

Sambon var såld på att flyga hem från Osaka så blev Turkish TK87 med 787-9 för hemfärd.
När jag nu för att boka kikade på SAS egna award-hemsida, hittade jag Istanbul - Stockholm (TK 1793 A330-200) i business, men bara om jag söker från Osaka - Stockholm. Söker jag Istanbul - Stockholm (samma flyg och med datumförskjutningen) finns enbart platser i ekonomi.
Uniteds hemsida visar ingen tillgänglighet alls i business på sträckan Istanbul - Stockholm.

Jag tackar för er feedback. Förstår att SWISS/Zürich är omtyckt och något jag måste testa snart!
 

Kimmen00

Medlem
Uppdatering!

Sambon var såld på att flyga hem från Osaka så blev Turkish TK87 med 787-9 för hemfärd.
När jag nu för att boka kikade på SAS egna award-hemsida, hittade jag Istanbul - Stockholm (TK 1793 A330-200) i business, men bara om jag söker från Osaka - Stockholm. Söker jag Istanbul - Stockholm (samma flyg och med datumförskjutningen) finns enbart platser i ekonomi.
Uniteds hemsida visar ingen tillgänglighet alls i business på sträckan Istanbul - Stockholm.

Jag tackar för er feedback. Förstår att SWISS/Zürich är omtyckt och något jag måste testa snart!

United "ser" ofta inte business mellan ist-arn. Därmot gör sas egna award-hemsida det.
Man får kombinera de olika söksidorna helt enkelt.
 

M@GNÜS

Medlem
Har nu som uttalar er ens flugit båda produkterna intra europa?
Turkish ekonomi på A330 med IFE tv skärm kontra Swiss single isle utan med ekonomi säte med seat block. Finns en anledning till att Turkish vinner bästa europeiska bolag år efter år.
OK, bättre mat (förhoppningsvis, Turkish är helt on i ekonomi) och champagne hos Swiss. Men flighten är nog bättre hos Turkish.
 

Tonton

Medlem
När jag nu för att boka kikade på SAS egna award-hemsida, hittade jag Istanbul - Stockholm (TK 1793 A330-200) i business, men bara om jag söker från Osaka - Stockholm. Söker jag Istanbul - Stockholm (samma flyg och med datumförskjutningen) finns enbart platser i ekonomi.
Uniteds hemsida visar ingen tillgänglighet alls i business på sträckan Istanbul - Stockholm.

United "ser" ofta inte business mellan ist-arn. Därmot gör sas egna award-hemsida det.
Man får kombinera de olika söksidorna helt enkelt.


Finns inga platser så långt ögat (sökningen) når med TK i C och jag har nog aldrig sett heller.

Mellan arn-ist?

Då är lösningen sas egna award sida..

Den enskilda sträckan ARN-IST-ARN finns inte tillgänglig någonstans i business, mig veterligen. Turkish jobbar stenhårt med married segments där. Mao måste man söka exempelvis Osaka-Stockholm för att hitta platser i business på den sträckan.
 
Toppen