Senaste nytt

SAS Webshopping

Emil123

Medlem
Har också fått fel antal poäng insatt mot vad det står har adderats på hemsidan, dock inte efter en efterregistrering. Löste sig via mail, fick till och med några extrapoäng när de lade in korrekt sen :)
 

Zniper

Medlem
Samma här @M.K
Folk undrar nog vad man är för miffo som hämtar stora paket var 3:e vecka men insåg att blöjor (som man ändå behöver med två små) var en riktig guldgruva gandla via apoteket och hämta ut på lokala ica. 50/100 samt 20/100 med amex ger bra utd då det konsumeras en del blöjor och det är tusan inte gratis... kronan körde ju rätt ofta kampanjer innan med 80/100 får
Hoppas de kommer tillbaka

Något tips om var man kan köpa blöjor via webbshopen nu?
 

Tonton

Medlem
Även jag får ta och ge cred till Lyko...

00:45 - Beställning
02:40 - Mail om att min beställning har registrerats hos eurobonusportalen.
02:55 - Mail om att mina Eurobonuspoäng är överfört till kontot (även synligt på kontot också)
 

palmen

Moderator
Även jag får ta och ge cred till Lyko...

00:45 - Beställning
02:40 - Mail om att min beställning har registrerats hos eurobonusportalen.
02:55 - Mail om att mina Eurobonuspoäng är överfört till kontot (även synligt på kontot också)
Samma för mig, var dock en del tvål som läckt i paketet.
Köpte 5 produkter, efter köp fick jag erbjudande att köpa typ alla produkter jag tittat på med ytterligare ca 40% rabatt. Är det standard eller bars typ första köpet? Annars får man ändra strategi till nästa köp
 

Tonton

Medlem
Samma för mig, var dock en del tvål som läckt i paketet.
Köpte 5 produkter, efter köp fick jag erbjudande att köpa typ alla produkter jag tittat på med ytterligare ca 40% rabatt. Är det standard eller bars typ första köpet? Annars får man ändra strategi till nästa köp

jag brukar få ganska mycket erbjudanden från Lyko baserat på vad jag tittat på - så är ganska standard. Dock så vill de aldrig rea out det hårvax jag använder... men men - jag tjänar ju mer poäng då iaf :)
 

Robert flysas

Moderator
Även jag får ta och ge cred till Lyko...

00:45 - Beställning
02:40 - Mail om att min beställning har registrerats hos eurobonusportalen.
02:55 - Mail om att mina Eurobonuspoäng är överfört till kontot (även synligt på kontot också)

Ja de är bäst! Hoppas de fortsätter med rätt bra poängsumma per 100 kr
 

Robert flysas

Moderator
Samma för mig, var dock en del tvål som läckt i paketet.
Köpte 5 produkter, efter köp fick jag erbjudande att köpa typ alla produkter jag tittat på med ytterligare ca 40% rabatt. Är det standard eller bars typ första köpet? Annars får man ändra strategi till nästa köp

Om man köper en del från Lyko så kommer man upp i Platinum. Då får man dubbla poäng (att användas som rabattcheck på ordern när man når 50 kr eller mer) även om man inte handlar för 1000 eller mer (som det annars är). Sen brukar de smsa 20% på olika saker, ibland gäller det alla produkter. De uppdaterar sin sida med nya erbjudanden ofta, som att man får gåvor på köpet etc som kan vara reseprodukter som är toppenbra för det mesta:)
 

palmen

Moderator
Om man köper en del från Lyko så kommer man upp i Platinum. Då får man dubbla poäng (att användas som rabattcheck på ordern när man når 50 kr eller mer) även om man inte handlar för 1000 eller mer (som det annars är). Sen brukar de smsa 20% på olika saker, ibland gäller det alla produkter. De uppdaterar sin sida med nya erbjudanden ofta, som att man får gåvor på köpet etc som kan vara reseprodukter som är toppenbra för det mesta:)
Ska man få eurobonuspoäng så står det dock att man inte får nyttja "andra rabatter", tolkar det som att lägga in en rabatt-kod eller liknande.
De kanske bara är en friskrivelse men det fungerar i alla fall?
 

Emil123

Medlem
Jag har handlat väldigt många gånger på Ellos alltid med någon sorts rabatt-kod (ellos strösslar verkligen med rabatter, 20-50%) och har alltid fått poäng. Tror det fungerar ganska ofta även om man har rabattkod men inte testat så mycket på andra ställen.
 
Toppen