Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just igår natt gjorde jag ingen ändring - utan bad om hjälp för att hitta lite SQ F för potentiell ombokning. :)

Men ja, de kan ändra 2-4-1. Har en nuvarande bokning som jag åker iväg på snart - den har jag ändrat 3 gånger via vanliga kundtjänst, utan problem.
Jag måste ha otur, ringde in och frågade om han kunde ändra och fick ett blankt "nej det får jag inte". Jag var kanske dum som sa att det var en 2-4-1-bokning...

Jag får ringa när det är den engelska supporten istället.
 

squeezen

Medlem
Jag måste ha otur, ringde in och frågade om han kunde ändra och fick ett blankt "nej det får jag inte". Jag var kanske dum som sa att det var en 2-4-1-bokning...

Jag får ringa när det är den engelska supporten istället.
Tror det är väldans vanligt att SAS inte rör amex bokningar. Har hänt mig massa gånger med. Chanserna ökar nog att man får hjälp om man inte nämner 2-4-1 men per reglerna ”ska” inte sas support ändra i Tallinn bokning.
 
Tror det är väldans vanligt att SAS inte rör amex bokningar. Har hänt mig massa gånger med. Chanserna ökar nog att man får hjälp om man inte nämner 2-4-1 men per reglerna ”ska” inte sas support ändra i Tallinn bokning.
Precis, men Tonton har lyckats tre gånger så jag tänkte att de var snällare nu.

Jaja, bara att försöka igen.
 

Axxo

Medlem
Jag kikar på att köpa tur och retur biljetter till new york med min vouchler.
Om jag köper två biljetter i mitt namn och min flickväns namn kan jag senare ändra namnen på båda biljetterna? Dvs, om jag vill ge bort flygbiljetterna till mina föräldrar?
 

Canadien

Medlem
Jag kikar på att köpa tur och retur biljetter till new york med min vouchler.
Om jag köper två biljetter i mitt namn och min flickväns namn kan jag senare ändra namnen på båda biljetterna? Dvs, om jag vill ge bort flygbiljetterna till mina föräldrar?
Om det är enbart SAS inblandade så går det att byta namn mot en ändringsavgift. Har du blandat in andra bolag på någon sträcka så går det inte.
 
Jag ser bara två vouchers som inloggad på sas.se en från förra året och en från iår. Jag ska ha tre, en från förra året och två från iår. Någon som ser tre vouchers?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen