Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

intuition

Medlem
Tack för rapporten!
Det blir alltså till att ringa Coop för att efterlysa när man hinner. Om någon annan hinner före får ni gärna rapportera här vad problemet är.
Svar från Coop:
" Hej och tack för ditt meddelande.

För närvarande har vi ett tekniskt fel när det gäller Hallon, våra tekniker jobbar på det för fullt för att lösa det så snarast möjligt.

Poängen kommer komma in som småningom."
 

intuition

Medlem
Fick idag min beställning som gjordes häromdagen. Använde som tidigare nämnt matspar200 och fick 200kr rabatt. Vill dock berätta om min irritation när jag fått kvittot och varorna. Allt fördelades i 4 papperskassar (hade egentligen räckt med 2st). Då hade Coop tagit betalt för dessa, det har de aldrig gjort tidigare. Snabbt gick jag in på deras sida för att läsa villkoren, och ja där står det att det tas ut en kostnad för dessa. Trist! Man har ju inget annat val. 10kr i sjön! (á 2,50kr).

OK, bra att veta. Har inte blivit debiterad för kassarna heller tidigare.
De måste ju separera frys, kyl och torrvaror för transporten, så det blir många kassar pga det.
 

intuition

Medlem
Någon som fått coop-poäng för Hallon i juni och juli?
Det brukar ju trilla in omedelbart den 1.e i månaden för löpande abonnemang. Jag har ett par men ser att det är tomt både juni och juli.

Kollade nu och har samma problem. Fick 1a Maj men inget i Juni eller Juli.

Svar från Coop:
" Hej och tack för ditt meddelande.

För närvarande har vi ett tekniskt fel när det gäller Hallon, våra tekniker jobbar på det för fullt för att lösa det så snarast möjligt.

Poängen kommer komma in som småningom."

Ny månad, men fortfarande inga coop-poäng för Hallon. Samma för er andra?
 

Jompa

Medlem
Ny kod:
Spar tid och storhandla på coop.se Just nu får du 200 kr rabatt på ditt köp när du beställer varor för minst 800 kr. Välj bland tusentals varor från surdegsbröd och toapapper till veganfärs och hundmat. Allt levererat till dörren. Erbjudandet gäller t.o.m. 18/8. Ange kod REKV33
 
Toppen