Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Samosaguas

Medlem
Jo det funkade för mig då också. Igår funkade det inte. Det är dagsfärska info i det här fallet jag vill åt inte veckor gammal info. När jag loggar in på mitt Billhop ser jag inte längre min värvningslänk varför jag frågade kundtjänst som då gav detta svar.
Jo men så har det varit i flera månader nu. Att du inte kan se länken är inget nytt. Det har dock fortsatt fungera med den gamla länken.
 

Brandten

Medlem
Jo men så har det varit i flera månader nu. Att du inte kan se länken är inget nytt. Det har dock fortsatt fungera med den gamla länken.

Tillägg till ovan: Jag testade min gamla länk som sa "den här kampanjen är inte längre tillgänglig", varpå jag letade i menyn efter ny som inte fanns och därefter kontakt med kundtjänst.

Hur som helst, skit samma, case closed.
 
Tillägg till ovan: Jag testade min gamla länk som sa "den här kampanjen är inte längre tillgänglig", varpå jag letade i menyn efter ny som inte fanns och därefter kontakt med kundtjänst.

Hur som helst, skit samma, case closed.
Min länk syns fortfarande under Billhop , syns inte din länk där längre? Meddelandet om att kampanjen inte längre är aktiv började dyka upp för några månader sedan, men det gick alldeles utmärkt att värva ändå, själv värvade jag senast 11 juli 2019 och mottog värvningsbonusen 17 juli 2019. Läs här hur du ska göra: Billhop inför värvningsbonus | Sida 63 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:

Impendill

Medlem
Jag bjöd in med mina gamla länk som jag haft sparad.
Min vän kunde betala för 5000 kr utan avgift och idag fick jag mail om att min bonus var registrerad.
Dock får jag inte 10.000 kr avgiftsfritt så som det var förr. Hur jag än försöker så blir det en avgift.
Någon som det funkar för fortfarande?
 
Ja det har jag gjort. Fick ju mailet om att min bonus var registrerad.
Eller menar du att jag ska vänta 4 bankdagar från det datum som hennes räkning nått mottagaren?
Nej, 4 bankdagar efter att den värvade har gjort betalningen på Billhops hemsida. Så var det i alla fall för mig för lite mer än en vecka sedan.
 
Jag bjöd in med mina gamla länk som jag haft sparad.
Min vän kunde betala för 5000 kr utan avgift och idag fick jag mail om att min bonus var registrerad.
Dock får jag inte 10.000 kr avgiftsfritt så som det var förr. Hur jag än försöker så blir det en avgift.
Någon som det funkar för fortfarande?

Haft exakt samma problem. Kundtjänst hänvisar till att kampanjen är avslutad..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen