Senaste nytt

SAS Webshopping

Judas kiss

Medlem
Just nu kan man förhandsboka PlayStation 5 på Webhallen till det fashionabla priset 10000 kr. Det är naturligtvis ett fiktivt pris och man betalar endast den korrigerade summan, om man nu vill hämta sitt exemplar, vid release.

Det fina i kråksången är att förhandsbokning registreras som en vanlig betalning i webshopen, dvs poäng för 10000 kr. Jag gjorde en sådan reservation på ett tidigare släpp där jag sedan vid avhämtning av produkten enbart betalade för den faktiska kostnaden (typ 800 kr).

Edit: Såg även att det fanns tillbehör att förhandsboka för samma pris, om man dom jag förutom poänghetsen även har lite spelnörd kvar i sig ;).

Verkar som att ps5 går för 500 dollar eller vad tror du?
När är releasen?
Gjorde en bokning nu
 

Frisk78

Medlem
Jag har läst om spekulationer på allt mellan 500-800$. Troligast är 500-600$. Tror inte det finns något fast datum än, utan "någon gång" under 2020.
Man brukar kunna lägga på motsvarande momsen (25%) för att får ett svenskt pris.
Detta gäller mot priser i USA och sk. Hårdvara (enskilda datorkomponenter, konsoller, etc).
Så om PS5 är listad för 500 USD så får vi nog räkna med ett riktpris på 5995 kr gissningsvis i Sverige.
 

samet

Medlem
Sweetspoten Apotek Hjärtat som gav trippel bonus, verkar ha tagits bort.

Är det inte en bugg tro? Såg också att den var borta igår. Men handlade där i onsdags förra veckan.

3 andra apotek är med två av dem med samma poäng 50p/100kr och ett med 40p.

Därtill apohem. Tror du att Hjärtat vågar vara ett av de få som inte är med? Känns konstigt utifrån ett konkuransperspektiv.
 
Toppen