Senaste nytt

Tredubbla poäng på nästa Nordic Choice bokning

M.K

Medlem
Kul! Vi kollar lite under dagen så kan vi höras på P.M lite senare? Dålig på Stockholmshotell då jag har en våning här men bra restaurang (60p ;)) och fräscha rum/relax hade varit trevligt. :)

Vad tycker du och vad kan du tänka Dig för budget? Lördag funkar för mig. Flyger vidare i början av nästa vecka och är bara i stan en natt efter det under kampanjperioden!
 
Last edited:

M.K

Medlem

Sign eller Stockholm verkar trevliga bägge två vid en snabbkoll. Vädret ser trevligt ut också på lördag!

87735627-6071-4FF4-8135-7D7DA178AE06.jpeg
 

M.K

Medlem
Jag är i Nordnorge nu fram till 23 juli då vi rör oss mot Bergen. Hemma igen tidigast 27 juli. :/

Synd, får jag förresten fråga varför du valde Comfort där? Clarion vid sidan av det hotellet kostar oftast bara drygt 100NOK mer ( & med potentiell 6x) och ger ofta bra uppgraderingar till Golds just pga internkonkurrensen från nya Comfort. De har även en omelettkock på morgonen och generellt lite bättre frukost. Fatölen är dock både billigare och bättre på Comfort.
 

Brandten

Medlem
Synd, får jag förresten fråga varför du valde Comfort där? Clarion vid sidan av det hotellet kostar oftast bara drygt 100NOK mer ( & med potentiell 6x) och ger ofta bra uppgraderingar till Golds just pga internkonkurrensen från nya Comfort. De har även en omelettkock på morgonen och generellt lite bättre frukost. Fatölen är dock både billigare och bättre på Comfort.

Var nog bara priset som avgjorde (200NOK skillnad). 1445 poäng mot 1558 på Clarion. Men frukosten är A&O så får göra en till avbokning och boka om till Clarion istället. :)
 

M.K

Medlem
Var nog bara priset som avgjorde (200NOK skillnad). 1445 poäng mot 1558 på Clarion. Men frukosten är A&O så får göra en till avbokning och boka om till Clarion istället. :)

Med potentiell 6x, frukosten samt frekventa flera kategoriers uppgraderingar rekommenderar jag detta. :) Jag har även blivit uppgraderad på Comfort men var verkligen ingen större skillnad på rummen där.
 

Brandten

Medlem
Bokade Clarion (1606 poäng) och avbokar (igen) Comfort. Ringde kundtjänst tidigare och han visste inte varför valen inte var lika på hemsidan kontra app men sa att det räcker med att det står Club Price och bokas idag för att trigga tripple points.

Så nu hoppas vi på 6x 1606 poäng.
 

M.K

Medlem
Bra val @Brandten och håller tummarna för grym uppgradering och x6!

Glömde säga att de har en egen blonde ale som jag tycker är helt ok. Bästa valet där enligt mig som testat alla på ensamma hotellkvällar :rolleyes:

891B34CB-023E-49D1-801A-84B0D9125656.jpeg
 

Gargamel

Medlem
Jag har en bokning nu på fredag som är 2x poängen men det skulle kosta mig 500 kr för att få 3x så känns inte värt det :\
 
Toppen