Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har de även ny skumpa i luften eller är det Lanson ännu?

39DB521A-79A2-416B-810C-A66AFB03F07D.jpeg


DE22CB83-510A-4345-9C13-CE0B1A3089E0.jpeg
 

Kris

Medlem
Hälsningar från CPH SAS Gold.

Fin skylt, men flaskan skyltar med sin frånvaro... Efter min erfarenhet med Herbie non alcoholic gin är det dock ingen sorg. Smaken påminner ganska mycket om våtservetterna som står framför. Kanske ingen slump??

IMG_20190714_172829.jpg
 

trekker

Medlem
Hälsningar från CPH SAS Gold.

Fin skylt, men flaskan skyltar med sin frånvaro... Efter min erfarenhet med Herbie non alcoholic gin är det dock ingen sorg. Smaken påminner ganska mycket om våtservetterna som står framför. Kanske ingen slump??

Visa bifogad bild 93895
Jag testade alkoholfritt gin när de hade det i galleries first. Det är verkligen inget jag skulle betala för, en flaska vatten fylld med örter och kryddor. Frugan klagade på att jag luktade illa bör jag kom hem, bättre att lukta sprit.....
 

Kris

Medlem
Jag testade alkoholfritt gin när de hade det i galleries first. Det är verkligen inget jag skulle betala för, en flaska vatten fylld med örter och kryddor. Frugan klagade på att jag luktade illa bör jag kom hem, bättre att lukta sprit.....
Jag köpte en flaska Herbie alkoholfri på vinst och förlust (tidigare delat i GT-tråden). Oprovad skall sägas. Såg en gyllene chans att kunna konsumera min favoritmåltidsdryck (G&T) även i vardagen. Men tji fick jag... :confused:
Frugan tyckte att den smakade Ajax... En ganska bra beskrivning. Får återgå till Ramlösa på lunchen...
 

Kricka

Medlem
Någon som kan gästa till Galleries First imorgon (måndag) från lunchtid ?
Har en eftermiddag att fördriva innan BA till Bukarest.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen