Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

Brandten

Medlem
Eftersom du är ute och stökar med andra allianser nu och jag inte tror du vill tillbaka till LAX så tror jag UA372,UA1231,AA1480,UA1221,AA162,NZ9,UA903,UA1604,OZ231,UA286,UA724 går bort.

Sen orkar jag inte leta mer så får ta det på nästa ledtråd.
 

Brandten

Medlem
Det är typ 2 dygn till nästa flight.
Ni är många som tror jag är inbokad på ANA A380, måstr dock göra er besvikna då detta inte är nästa flight.

Så vart flyger jag på lördag?

Aha. Typ 2 dygn till nästa flight skrev du kl20 lokal tid. Nästa flyg är någon gång på kvällen lördag 13e.

Det är 40 avgångar då varav 19 är Hawaii-öar med omnejd så dessa går bort. 21 kvar varav 7 är Star Alliance och eftersom du är ute på snedstegsresa tror jag dessa går bort. 14 kvar varav 3 till LAX som jag inte tror du vill tillbaka till. 2 Alaskan flighter som jag röstar bort och 2 Delta flighter som avgår efter din "tidsfrist". 7 kvar och där tappade jag bort mig själv i noteringarna så...

Tror du ska med AA102 till DFW eller kanske AA693 till PHX (även om den sista är EFTER 2 dygn)

 
Last edited:
Aha. Typ 2 dygn till nästa flight skrev du kl20 lokal tid. Nästa flyg är någon gång på kvällen lördag 13e.

Det är 40 avgångar då varav 19 är Hawaii-öar med omnejd så dessa går bort. 21 kvar varav 7 är Star Alliance och eftersom du är ute på snedstegsresa tror jag dessa går bort. 14 kvar varav 3 till LAX som jag inte tror du vill tillbaka till. 2 Alaskan flighter som jag röstar bort och 2 Delta flighter som avgår efter din "tidsfrist". 7 kvar och där tappade jag bort mig själv i noteringarna så...

Tror du ska med AA102 till DFW eller kanske AA693 till PHX (även om den sista är EFTER 2 dygn)

Någon som går all in :)
Bc nörderi in its finest :D
 

palmen

Moderator
Kan väl summera att en del gissningar har varit relativt bra, och andra rätt långt ifrån nästa stopp. Men ingen som träffat rätt på nästa flight.
Gillar ändå engagemanget.

Ledtråd:
We will fly so high... Life is peaceful there...
 
Toppen