Senaste nytt

Jorden runt på åtta dagar (i economy)

erc

Medlem

erc

Medlem
Funderar... Sitter och är färd med att boka Island Hopper-rutten och undrar om varje segment kommer räknas som segment till EuroBonus. Samma flightnummer...
 

erc

Medlem
Sent om sider bokades äntligen Island Hopper-flighten UA154! Avreser den 10 april 2020 kl 07:25 från HNL och ankommer till GUM den 11 april kl 18:00. Reser vidare till NRT tidigt dagen efter och funderar nu på var man bor smartast. Någon som har Guam-tips för någon som vill gå minst antal steg från terminalen?
 

taxvalp

Medlem
Sent om sider bokades äntligen Island Hopper-flighten UA154! Avreser den 10 april 2020 kl 07:25 från HNL och ankommer till GUM den 11 april kl 18:00. Reser vidare till NRT tidigt dagen efter och funderar nu på var man bor smartast. Någon som har Guam-tips för någon som vill gå minst antal steg från terminalen?

Jag reste visserligen i andra riktningen med UA155 men fick några timmars sömn här. Om jag minns min research rätt finns inga hotell på själva flygplatsområdet utan det är en kort biltur som gäller. Rent, trevlig personal men inte lika fint som på bilden...

The Most Popular Guam Hotel | Days Inn Guam Tamuning
 
Toppen