Senaste nytt

Champagnetråden

Flying Finn

Medlem
Klockan är 7:10, så det är naturligtvis dags för frukostchampagne. ;) Gillar när det finns även rosé i loungerna. American Airlines First-loungen på LHR T3. Den här är inte ännu Flagship Lounge.

Nu kan jag utnyttja den officiella taggen för Moët på social media: #moetmoment

Börjar dagen med Moët Chandon Impérial Rosé:

Image-2248.jpg


Har även hemma en eller två flaskor av den här, dock som årgångsupplaga. Nu så fortsatte jag med ett glas av vanliga Moët. :)
 
Klockan är 7:10, så det är naturligtvis dags för frukostchampagne. ;) Gillar när det finns även rosé i loungerna. American Airlines First-loungen på LHR T3. Den här är inte ännu Flagship Lounge.

Nu kan jag utnyttja den officiella taggen för Moët på social media: #moetmoment

Börjar dagen med Moët Chandon Impérial Rosé:

Visa bifogad bild 92744

Har även hemma en eller två flaskor av den här, dock som årgångsupplaga. Nu så fortsatte jag med ett glas av vanliga Moët. :)
Synnerligen en bra och nyttig start på morgonen. :)
 

rsimon

Medlem
Om inte någon har uppmärksammat denna? Gick in på Gårda i Göteborg i torsdags och plocka på mig 7 flaskor (totalt 180st släpptes i Sverige). Ett riktigt pangpris för en magnumflaska, det finns nu endast 6 st kvar i Sverige, och dessa är på Systembolaget i Gårda.

Tack för tipset. Mitt lokala bolag i Söderort fick Gårda att skicka en flarra. :cool:
 
Tack för tipset. Mitt lokala bolag i Söderort fick Gårda att skicka en flarra. :cool:
Måste ha varit den sista flaskan för de låg bara 1 kvar där för några dagar sedan. Jag fick mail från Systembolaget i förgår att min bevakning på flaskan stryks online då flaskan utgått från leverantören. Glad jag plocka på mig 7 st flaskor när man väl var i Göteborg. Lite halvjobbigt dock att frakta hem de med tåg :)
 

rsimon

Medlem
Måste ha varit den sista flaskan för de låg bara 1 kvar där för några dagar sedan. Jag fick mail från Systembolaget i förgår att min bevakning på flaskan stryks online då flaskan utgått från leverantören. Glad jag plocka på mig 7 st flaskor när man väl var i Göteborg. Lite halvjobbigt dock att frakta hem de med tåg :)

Beställde i början av midsommarveckan, saldo på webben var 6 st då.
 
Toppen