Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Brandten

Medlem
Sweet. Spenderade 5000 poäng och SEK512 för en flygtur till Bodö i september för att äntligen besöka Norsk Luftfartsmuseum.
Lyckades få till lite kreativ routing. Utresa: OSL-TOS-EVE-BOO Hemresa: BOO-OSL.

Segmenten TOS-EVE-BOO är planerade att utföras med en DHC-8-100. Skojigt att testa pytteversionen av Dash 8 innan de försvinner.

Norsk Luftfartsmuseum
Coolt! Vilka datum så kanske jag hänger på. Om du vill ha sällskap dvs
 

Brandten

Medlem
Finns ju lite andra roliga resor med många stopp. Vad är den värsta (läs bästa!) kombon ni hittat? Den ovan är riktigt bra med 3 stopp.
 

Tveket

Medlem
Om man ändå hade lite mer poäng. Relativt ny i poängjagandet och sparar till en 241 i First, jag får nog ge över kontrollen över point sharingkontot till min sambo ;D

Du kan iaf trösta dig med att du inte missar några möjligheter till First, då denna kampanj bara gäller Sas-flighter
 

erc

Medlem
Finns ju lite andra roliga resor med många stopp. Vad är den värsta (läs bästa!) kombon ni hittat? Den ovan är riktigt bra med 3 stopp.
Funderade en stund på följande tripp;
OSL-TOS SK4406
TOS-SOJ-HFT-MEH-BVG-VDS-KKN WF974
KKN-OSL SK4479

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Platser finns för en dagstur torsdag 19 september. Men som det tjänstehjon jag är äger jag inte mina vardagar... :)

EDIT: Äh. Jag bokade denna dagstripp också. Kan jobba en del från Kirkenes på eftermiddagen. :)
 
Last edited:

Brandten

Medlem

Backis2

Medlem
Hej Kollar på lite olika biljette rmed Fly Premium men även om det finn splats i Plus och jag bokar i GO så ändras inte biljetten till GO är det först när man har betalat som man kan se det eller?
 
Toppen