Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Jonas F

Medlem
Är det någon som har lyckats få till rabatt på en resa med hemresa från Asien eller USA den 30 eller 31:a mars nästa år? Jag får rabatten att appliceras på övriga dagar men väljer jag 30:e eller 31:a mars fungerar det inte. Det verkar som de har skrivit fel sista giltighetsdag?
 

Canadien

Medlem
Försökt komma i kontakt med SAS chat men hopplöst. Kö som inte rör på sig.

Ska försöka ringa Diamond nu och gnälla lite.
9f1b6c6040be4c0cf97d2d179c28b435.jpg

Väck ingen björn som sover nu, det ska ju inte gå att boka business lomghaul med denna kampanj om jag förstått rätt.
 
Väck ingen björn som sover nu, det ska ju inte gå att boka business lomghaul med denna kampanj om jag förstått rätt.
Det är riktigt. Förra kampanjen de hade då bokade jag inte direkt utan dagen efter. Då hade SAS "rättat till" problemet med att kunna få både rabatten samt flypremium på business. "Förlorade" 24.000 poäng på det. Så rådet är boka så snabbt som möjligt :)
 

apaulsson

Medlem
Ni som har bokat med poängrabatt, i vilket steg av bokningen kunde ni se hur många poäng ni skulle betala med poängrabatten avdragen? Jag har provat i fyra olika browsers i datorn, två olika browsers i iPaden, kört inkognito-läge, testat classic.sas.se samt provat Ctrl F5 som någon tipsade om men får bara upp ordinarie poängsumma. Jag har även klickat mig igenom bokningen ända fram till betalning men fortfarande bara ordinarie poängsumma. Har försökt sedan tidigt i morse utan att lyckas.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Ni som har bokat med poängrabatt, i vilket steg av bokningen kunde ni se hur många poäng ni skulle betala med poängrabatten avdragen? Jag har provat i fyra olika browsers i datorn, två olika browsers i iPaden, kört inkognito-läge, testat classic.sas.se samt provat Ctrl F5 som någon tipsade om men får bara upp ordinarie poängsumma. Jag har även klickat mig igenom bokningen ända fram till betalning men fortfarande bara ordinarie poängsumma. Har försökt sedan tidigt i morse utan att lyckas.
I slutet, vid betalningen.
 
Toppen