Senaste nytt

Sökes: Stockholm-Världen i Juli

Rickard_O

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Långt bort
  3. När vill/behöver du resa ut? Mellan 13-15 Juli
  4. När vill/behöver du komma hem? Vara hemma i Stockholm senast på morgonen 22 juli
  5. Hur länge vill du vara borta?
  6. Hur många personer som skall resa? 1
  7. I vilken kabinklass?
    • Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 17.000:-, Har hittat en resa för 16.008:- till Phuket med Turkish. Sen en resa till Bangkok med Lufthansa och hem med Austrian för runt 16.000.
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Upplevelsen ombord
    • Antalet av poäng man kommer att tjäna
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ja, stopovers är välkommet!
Som sagt, hit me om ni vet något som kan vara bättre än detta!
Vad ger mest bang for the buck av det jag hittat?
Helst skulle jag som singelåkande uppskatta att få sitta mer privat än vad dom bolag jag har hittat låter en göra.
Mina enda erfarenheter tidigare av business i widebody är Emirates och Singapore.

Egentligen borde jag spara pengarna till att bränna av senare för poängintjäning då detta är i slutet av intjäningsperioden men jag har så fruktansvärt svårt att få ledigt på jobbet så passar på under den vecka jag har tillfälle för en sån här grej!
 

Rickard_O

Medlem
Vill du ha värme så kan Delhi med Air India fås för ca 15k. Var kring 45 grader förra veckan.
Ger 200% till Eurobonus.
Jag är lite av en sopa ibland när det kommer till detta, men kan inte hitta något i den prisklassen med Air India, hade ju varit fint med 200% intjäning än 100% som det mesta av andra jag hittat.
 

Canadien

Medlem
Jag är lite av en sopa ibland när det kommer till detta, men kan inte hitta något i den prisklassen med Air India, hade ju varit fint med 200% intjäning än 100% som det mesta av andra jag hittat.
Du måste söka på air indias hemsida, de har en web fare. Vet inte reglerna för minimum stay på den men prova t ex utresa söndag och hem fredag. Ska funka att lägga till open jaw om du vill t ex åka hem från Bombay.
 

Canadien

Medlem
SmartSelect_20190619-082255_Chrome.jpg
 

Ystad

Medlem
Vill du ha värme så kan Delhi med Air India fås för ca 15k. Var kring 45 grader förra veckan.
Ger 200% till Eurobonus.
Detta måste väl ändå vara lite av ett skämt ... (oavsett 200% till Eurobonus) - Delhi i Juli ... varmt är bara förnamnet.
Dessutom är det en stad som tävlar om att ha världens mest förorenade luft.
Om du ändå väljer att åka dit så se till att åka ut ur staden - t ex till Agra för att besöka Taj Mahal.
 

Canadien

Medlem
Detta måste väl ändå vara lite av ett skämt ... (oavsett 200% till Eurobonus) - Delhi i Juli ... varmt är bara förnamnet.
Dessutom är det en stad som tävlar om att ha världens mest förorenade luft.
Om du ändå väljer att åka dit så se till att åka ut ur staden - t ex till Agra för att besöka Taj Mahal.
Bör gå att åka till Bombay för samma pris också (via Delhi)
 
Toppen