Senaste nytt

Lounge på resa med Thai Airways i Business Class Stockholm-Bangkok

Hej!

Åker imorgon till Thailand med Thai Airways Business Class. Är det vanliga star alliance loungen man har tillgång till bara eller något annat och har vi tillgång till någonting när vi väl landar i Bangkok?

Några andra tips?

Tack på förhand, ni är så bra på svara alltid!

Jim
 

Canadien

Medlem
Där jag är just nu i Tokyo har man access till ANA Business lounge när man reser Thai från Haneda till Bangkok i Business. Men det kan vara annorlunda om du är någon annan stans.
 

Canadien

Medlem
Nu läste jag rubriken... i Stockholm är det SAS Business lounge (högra delen), du kommer inte in i guldloungen (till vänster)
 

LSH

Medlem
Tror inte du har tillgång till någon lounge på ankomst. Någon "riktig" star alliance-lounge finns ju inte på Arlanda, men du har tillgång till SAS business lounge.
 

Senator

Moderator
Hej!

Åker imorgon till Thailand med Thai Airways Business Class. Är det vanliga star alliance loungen man har tillgång till bara eller något annat och har vi tillgång till någonting när vi väl landar i Bangkok?

Några andra tips?

Tack på förhand, ni är så bra på svara alltid!

Jim

Där jag är just nu i Tokyo har man access till ANA Business lounge när man reser Thai från Haneda till Bangkok i Business. Men det kan vara annorlunda om du är någon annan stans.

Jag varit så himla usel att läsa vad folk skriver på senare tiden ;) men jag tycker trådskaparen åker från Stockholm - Arlanda till Bangkok och då är det SAS Business Lounge som gäller :)
 

Carl

Medlem
Tror inte du har tillgång till någon lounge på ankomst. Någon "riktig" star alliance-lounge finns ju inte på Arlanda, men du har tillgång till SAS business lounge.

SAS Business lounge är en ”riktig” Star Alliance business lounge.
 
Upptäckte en grej nu. På mina awardbiljetter med sas eurononuspoäng står bara våra förnamn plus efternamn och inte alla mellan namn. Det funkar väl med Thai Airways eller?
 
Toppen