Senaste nytt

Mer poäng för köp i lokal valuta (utomlands) med SAS Eurobonus Mastercard, 15/6-15/8

Hur vet man att man är med på denna deal? Ansökte om kortet under denna anmälningstiden.

Betalade bonusresans avgifter via SAS.se med detta kortet som var i Euro, kanske brukar vara det? Räknas det?
 

dino_81

Medlem
Hur vet man att man är med på denna deal? Ansökte om kortet under denna anmälningstiden.

Betalade bonusresans avgifter via SAS.se med detta kortet som var i Euro, kanske brukar vara det? Räknas det?

För att vara med var man tvungen att anmäla sig vid den länk som kom per e-post tidigare. Så du är inte med i dealen per automatik.

Framgår i första posten i tråden.
 

gneken

Medlem
Hur många kör nu Curve och debiterar sitt SAS MC i annan valuta än SEK för att komma åt erbjudandet just nu? :)
 

SimonXYZ

Medlem
Hur många kör nu Curve och debiterar sitt SAS MC i annan valuta än SEK för att komma åt erbjudandet just nu? :)
2 kr i valutapåslag för att få 15,3 poäng, det blir 13,07 öre per poäng. Något lite dyrare än Amex+Billhop utan rabatt (inte en jämförelse för samma köp men på andra sätt att köpa poäng).
 

gneken

Medlem
2 kr i valutapåslag för att få 15,3 poäng, det blir 13,07 öre per poäng. Något lite dyrare än Amex+Billhop utan rabatt (inte en jämförelse för samma köp men på andra sätt att köpa poäng).
Förstår.
Vilket amex räknar du på? Premium? Elite? Serviceavgift? Vet att vissa har lyckats förhandla ner serviceavgiften för amex, vilket inte går längre nu.
 

SimonXYZ

Medlem
Jag räknade på Elite med 2,5% i serviceavgift. Det är väl ingen som betalar räkningar med Premium ;-) Jag har själv 2,25% i avgift.
 

Isak21

Medlem
Blir faktiskt lite förbannad att jag missat detta utskick (samt dumt nog denna tråd). Jag får andra kampanjer utskickade med jämna mellanrum, varför kom ej denna fram? Piss.
 
Toppen