Senaste nytt

Fredagstråden™

Valley

Medlem
Avslutat veckan med att hämta ut bilen från en s k garantireparation. Det innebär hos verkstadsskojarna att man även passar på att byta saker som de själva tyckte det var dags att fixa, bara för att de presenterat ett prisförslag.
Enfaldiga jag trodde att man hade slutat med sitt skojeri. Men ack vad man bedrog sig. Suck............. :mad:
Så då skall man i värsta fall gå en processväng framöver. För några pengar får de inte från mig inte. Blir så trött.

Visste jag hellre skulle åkt 30 mil för att fixa det.
1:a gången med garantiärende kom den ut med buckla på bakskärm. Givetvis hade man inte gjort något sådant inte. Hänt på vår parkering var svaret.
2:a gången hade man sönder högtalargallret på instrumentpanelen. Visserligen tog man på sig det. Men det är krångel att åka dit en gång till. Och tar tid.
3:e & 4:e under vanlig service hände ingenting.
5:e besöket gick också bra
6:e så gör man saker som man inte skulle åtgärda och så ser man ut att ha böjt sönder ena torkararmen.

50% av gångerna har man alltså klantat sig.
 

Najk

Medlem
Första gången på all-inclusive charter. Kom till Cypern idag och barnen var väldigt skeptiska till JetTimes trånga 737a.

Sista 3 familjesemestrarna har varit till Miami/Orlando med SAS, LH o Swiss i Business.

Efter ett par timmar i poolen och obegränsat med glass verkar de dock mer än nöjda.
 

Peter65

Medlem
0C4C8CA8-D4C6-477A-B36E-0107144D0EF8.jpeg
Aperol Spritz på västkusten, livet är bra.
Trevlig helg!!
 
Toppen