Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

gusten

Medlem
Bonjour från Sheltair Lounge på CDG T2. Ingen favoritflygplats detta och heller inte en drömlounge. Dessbättre lever man gott på att ha varit i denna suveräna stad ett par dagar.
Mot Helsinki kl 19 på Finnair.
 
”Bästa GT’n” eller något i den stilen hade de döpt den till, min franska kollega skrattade åt mängden Gin (50%)
Var ok men behövde toppa med tonic efter några klunkar.

Senator B-Terminal Frankfurt

C9F42F88-6012-467B-ADFC-821D2375DB5D.jpeg
 
Hej från Senator Berlin Tegel. Loungen stänger tyvärr 21:00 och mitt flyg går 22:30...... Hämtade nyss väskan som varit borta sedan igår morse. Hoppas jag får ner alla nya kläder jag köpt på försäkringen...
 
Hej från Plaza Premium MFM. Avrundar mitt 7e besök i Macau men är första gången på flygplatsen, ska flyga Scoot till Singapore där ett par dagars turistande väntar.
 
Guldloungen på Kastrup igen, denna gång är destinationen Bergen och SK2864 skall ta mig dit.

Som vanligt en hel del folk. Finns dock platser och baristan är det som vanligt kort kö till.
 

Ricci

Medlem
Hälsningar från PAGSS loungen vid Gate 2 i T1 MNL.

TG loungen var överfull och påminde lite om T4 ARN på en torsdags kväll så de bad mig att gå hit istället.
 

Ricci

Medlem
Hälsningar från PAGSS loungen vid Gate 2 i T1 MNL.

TG loungen var överfull och påminde lite om T4 ARN på en torsdags kväll så de bad mig att gå hit istället.
Ett liten insekt hälsade på i denna lounge..jag tror det är första gången jag ser ett sådan insekt i en flygplatslounge på en stor flygplats.
20190523_192017.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen