Senaste nytt

SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

danielhog

Medlem
Det är på kronan samma för resor jag kollade igår och kampanjen. Men finns säkert sweetspots.

Edit: Plus till LA 17-28 oktober för 6119 SEK.

Edit 2: Nog är det ganska bra rabatt jämfört med vanliga siten när man letar lite. Kul kampanj!
 

lars.dec8

Medlem
Till London är det högre pris för Plus än det var i förra veckan och sämre tillgänglighet. Samma pris i minus. En liten besvikelse.
Hyfsade priser för Plus till USA destinationer men inte lika bra som förra årets kampanj.
 

Myllys35

Medlem
Det är på kronan samma för resor jag kollade igår och kampanjen. Men finns säkert sweetspots.

Edit: Plus till LA 17-28 oktober för 6119 SEK.

Edit 2: Nog är det ganska bra rabatt jämfört med vanliga siten när man letar lite. Kul kampanj!

Ja, det är väl klart bättre än de vanliga priserna. Blir en okynnesbokning till LA ;). Med 15k poäng och option på CU är det ju inte så dumt :)
 

palmen

Moderator
LA bokat över en helg i november för 6119 i PLUS för att dra in EBG även nästa kvalperiod.
Skönt att veta att jag inte behöver göra mer än den resan för att ha EBG säkrat ytterligare ett år.

Kan ju hoppas på en sista CU också innan man lämnar EBD-träsket...
 

lilydock

Medlem
En liten en till St. Petersburg för 1200 (Go) får avsluta sommarsemmen, NY för dryga 6500 (Plus) i oktober och LA för dryga 6100 (Plus) i Oktober/November bokat. Får nog kanske avboka antingen Nevvan eller LA, annars blir sambon tok :)

Vet fortfarande inte hur jag ska inleda sommaren, någon som hittar nån härlig deal typ 7-15 juli (södra Europa)?
 
Toppen