Senaste nytt

Lufthansa/Swiss First 2-for-1 från Sverige den 17:e maj, 2019

Vilka bolag har du bokat First med på denna kampanj?

  • Lufthansa

    Votes: 23 82,1%
  • Swiss

    Votes: 15 53,6%
  • Singapore Airlines

    Votes: 8 28,6%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Stängd för vidare inlägg.

ELOS

Medlem
Jag hade en alldeles utmärt flygning från Sao Paolo igår med Lufthansa i first. Bra mat , bra besättning, och skön sömn!
 

GillBates

Medlem
När jag är inne på Swiss hemsida och får upp sidan där man kan välja datum där dessa är highlightade då det finns tillgänglighet för detta erbjudande, så blir hemmahamnen satt till Stockholm? Hur får jag den till att bli GOT? Jag har ställt in att jag har det som min hemmahamn, men då kommer inte erbjudandet upp.......Hur gör ni andra?
 

aruba1

Medlem
Då har även jag tagit del av detta erbjudande för två en långhelg i januari. Blev CPH-FRA-GRU T/R med 5 timmars FCT åt vardera håll. Blir min första resa till den sydamerikanska kontinenten. Tyvärr ligger priset högre (26100kr per person) än från ARN, men tiderna passade väldigt väl. Sedan vill vi inte ta risken att boka separata positioneringsflighter vintertid till ARN.
 

Senator

Moderator
Jag hade en alldeles utmärt flygning från Sao Paolo igår med Lufthansa i first. Bra mat , bra besättning, och skön sömn!

Yes men förra 4-2-1

Coolt, åkte ni Swiss eller Lufthansa ner? Åkte ni fira personer, två gånger i en stol? ;) Förlåt, kunde inte låta bli 2-for-1 eller 2-4-1-

När jag är inne på Swiss hemsida och får upp sidan där man kan välja datum där dessa är highlightade då det finns tillgänglighet för detta erbjudande, så blir hemmahamnen satt till Stockholm? Hur får jag den till att bli GOT? Jag har ställt in att jag har det som min hemmahamn, men då kommer inte erbjudandet upp.......Hur gör ni andra?

Använd den vanliga sökfunktion och välj GOT och 2 pax. Jag tycker inte det verktyg som är framtagen funkar på Swiss.com

Nice. Kan man kombinera med en Amex 2 for 1 voucher? Är det värt att göra?

Nej, detta har ingenting med SAS EuroBonus och AMEX att göra. Detta är ett erbjudande från två helt andra flygbolag :)
 

squeezen

Medlem
Ni som bokat EZE, har ni tvingats landa i sao paolo länge? När jag kollar så är det bara det som gäller och då eco mellan GRU-EZE känns sådär före eller efter 12h First...


Edit: gäller i mars
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen