Senaste nytt

Let your points take you to New York!?!?

Vad menar SAS, fick just ett mail med ett erbjudande om att använda poäng för att åka till NY på specifika datum, klickar på länken men finns öht ingen tillgänglighet i perioden, testade efter 8 minuter..

Fler som fått?

"
LONGING TO RETURN TO NEW YORK?
Hi,

Now's your chance to snag a great award trip to New York from 4-8-2019 to 9-8-2019. Book your summer trip using the link below. So get clicking to secure that award trip now – it’s first come, first served!"
 

mha321

Medlem
Hah. Jag fick I princip samma, men jag får inte åka längre än till Bryssel. Erbjudandet så ointressant att jag inte ens klickade länken dock så jag vet inte tillgängligheten :)
 

fcx

Medlem
Jag fick åka till London eller Helsingfors under tre dagar i augusti.

Samma priser som vanligt, och tillgänglighet brukar inte vara ett problem tre månader i förväg.

Mycket oklart.
 

hallgren

Medlem
Jag fick förslag på London eller Paris för resdagar som jag faktiskt sökt efter nyligen, så jag antog att det fanns ett samband. Systemet var dock inte så smart att det såg att jag redan bokat en annan destination samma datum.
 

Berglund

Medlem
Systemet föreslog Köpenhamn och Helsingfors till mig, som EBD med en miljon Eurobonuspoäng, högsta FlyPremiumnivån och en hel hög med Amexvouchers. Det kändes inte direkt aktuellt. Förstår inte hur jag valts ut till dessa.
 

bankb

Medlem
Systemet föreslog Köpenhamn och Helsingfors till mig, som EBD med en miljon Eurobonuspoäng, högsta FlyPremiumnivån och en hel hög med Amexvouchers. Det kändes inte direkt aktuellt. Förstår inte hur jag valts ut till dessa.

Lite nyfiken fråga, har du en miljon för det var länge sen du bokade en resa, eller skrapar du helt enkelt ihop väldigt många poäng per år? :)
 
Toppen