Senaste nytt

Curve betalkort

Så här ser mitt Curve ut:
Screenshot_2019-05-11-22-16-10.png


Det är ju trevligt att de har höjt min uttagsgräns till €400/månad utan att jag har behövt tjata på dem. Men, borde det inte stå något med "Free" vid Current Plan, som det gör här: Curve betalkort | Sida 65 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kan för övrigt meddela att jag inte kan använda Curve med Uber.
 
Så här ser mitt Curve ut:
Visa bifogad bild 90398

Det är ju trevligt att de har höjt min uttagsgräns till €400/månad utan att jag har behövt tjata på dem. Men, borde det inte stå något med "Free" vid Current Plan, som det gör här: Curve betalkort | Sida 65 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kan för övrigt meddela att jag inte kan använda Curve med Uber.
Jag använder Curve med Uber, inte helt smärtfritt dock, ibland nekas betalningen (MC i bakgrunden) men det brukar lösa sig efter en eller två försök (från Ubers sida).
 
Så här ser mitt Curve ut:
Visa bifogad bild 90398

Det är ju trevligt att de har höjt min uttagsgräns till €400/månad utan att jag har behövt tjata på dem. Men, borde det inte stå något med "Free" vid Current Plan, som det gör här: Curve betalkort | Sida 65 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kan för övrigt meddela att jag inte kan använda Curve med Uber.
Jag skickade ett email till dem och bad dem rätta till det. Då flyttade de ner mig till Blue.... Vilka jävla idioter!!!
 

inka

Medlem
Antar att appen kommer att kräva ngn typ av identifiering när man beställer kortet. Spelar det ngn roll om man väljer id via pass eller körkort i Curve appen?
 
Last edited:

inka

Medlem
Antar att appen kommer att kräva ngn typ av identifiering när man beställer kortet. Spelar det ngn roll om man väljer id via pass eller körkort i Curve appen?
Svarar mig själv :) Ingen typ av identifiering med pass eller körkort behövdes i Curveappen
 
Jag skickade ett email till dem och bad dem rätta till det. Då flyttade de ner mig till Blue.... Vilka jävla idioter!!!
De ringde upp mig idag och bad om ursäkt. De gav mig 2 alternativ:
1. Mina £50 tillbaka.
2. Flytta upp mig till Black Free och ge mig 500 förlåt-poäng (är väl värt £5, tror jag). De måste ta £10 betalt som de betalar tillbaka och jag måste få ett nytt fysiskt kort, men kan använda mitt befintliga fysiska tills det nya kommer.
 
För att det jobbar en bunte idioter hos Curve. Fan vad jag ångrar att jag betalade dem £50, jag vill bara be dem att dra åt helvete!!!

De ringde upp mig idag och bad om ursäkt. De gav mig 2 alternativ:
1. Mina £50 tillbaka.
2. Flytta upp mig till Black Free och ge mig 500 förlåt-poäng (är väl värt £5, tror jag). De måste ta £10 betalt som de betalar tillbaka och jag måste få ett nytt fysiskt kort, men kan använda mitt befintliga fysiska tills det nya kommer.
Du valde alternativ 1 förstår jag :)
 
Du valde alternativ 1 förstår jag :)
Nej, faktiskt inte, jag ger dem en chans till. Killen som ringde upp var mycket sympatisk och jag tror inte Curve vill lura någon, jag tror att de lider av växtvärk/kaos/mycket nyanställda eller något i den stilen. Killen lovade att jag skulle få £400 monthly ATM withdrawal limit (inte £200 som jag hade de första 3 månaderna) och då tycker jag kortet är värt £50. Mina £10 har de redan återbetalt trots att det skulle ta 3-5 dagar enligt killen.
 
Toppen