Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Maja

Medlem
Det finns 2 platser inte 3 med SQ. Pröva TK då får du dina platser så kan du byta närmare avgång till Thai eller SQ
Kan meddela att jag idag har bokat 3 platser med SQ ZRH-SIN utresa 2 april, hemresa den 13 april.

Ingen optimal bokning alls, så jag hoppas såväl SQ släpper fler platser och att även TG släpper några platser också, annars får vi stå ut med tidig uppgång på utresan och lite för många byten och på tok för långa bytestider på hemresan.
 

Hafermann

Medlem
Kan meddela att jag idag har bokat 3 platser med SQ ZRH-SIN utresa 2 april, hemresa den 13 april.

Ingen optimal bokning alls, så jag hoppas såväl SQ släpper fler platser och att även TG släpper några platser också, annars får vi stå ut med tidig uppgång på utresan och lite för många byten och på tok för långa bytestider på hemresan.
Ett annat ord för långa bytestider är loungehopping ;-)
 

Maja

Medlem
Loungehopping 7h i Zürich för tillfället, tips på vart vi tar vägen? Sedan 3h i München?

Tyvärr Eco från München till Göteborg, men en EBD och en EBG så maken kan nog få följa med in ändå. ;)
 
Kan meddela att jag idag har bokat 3 platser med SQ ZRH-SIN utresa 2 april, hemresa den 13 april.

Ingen optimal bokning alls, så jag hoppas såväl SQ släpper fler platser och att även TG släpper några platser också, annars får vi stå ut med tidig uppgång på utresan och lite för många byten och på tok för långa bytestider på hemresan.


Kan även jag meddela att jag också bokade idag. 2st C med SQ ARN-LHR-SIN-BKK den 2/4-20 samt SQ BKK-SIN-LHR-ARN den 13/4-20.


Nu är det bara att hoppas att ingen annan tar sängarna före oss
 
Toppen