Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Canadien

Medlem
Får ringa imorgon igen och kolla! Tack @ELOS

Vad söker du med för att se dessa platser?
Miles More.

Problemet är att SAS bara släpper två anslutningar i Plus vid T-330, fler kommer vid T-300 så man får boka CPH-SIN först och sedan ringa in några månader senare och lägga till ARN-CPH om man inte vill studsa i tyskland.
 

Maja

Medlem
Respekterar det. Vill bara dela med mig av att jag endast har positiva erfarenheter från Tuskish i C. Däremot avstår jag eco då det inte varit särskilt bra.
Tack för input, det är bra att känna till och jag har läst flera rapportera om positiva upplevelser med Turkish. :)
 

Maja

Medlem
Miles More.

Problemet är att SAS bara släpper två anslutningar i Plus vid T-330, fler kommer vid T-300 så man får boka CPH-SIN först och sedan ringa in några månader senare och lägga till ARN-CPH om man inte vill studsa i tyskland.

Via Miles More kan jag inte söka själv om jag bara har ett konto men oerhört få poäng där gissar jag? Får inte till det iaf, får bara till svar att jag måste ha mer miles på mitt konto för att kunna göra en bokning. :rolleyes:
 

Canadien

Medlem
Via Miles More kan jag inte söka själv om jag bara har ett konto men oerhört få poäng där gissar jag? Får inte till det iaf, får bara till svar att jag måste ha mer miles på mitt konto för att kunna göra en bokning. :rolleyes:
Ja kanske, jag har bara 15-20k MM men jag kan söka.
 

Maja

Medlem
Ja kanske, jag har bara 15-20k MM men jag kan söka.
Får bara upp att ett minimum om 7000 miles behövs och då kontot är startat precis som back-up om jag inte kan/vill kreditera till Euro Bonus så finns endast 500 välkomstpoäng på konto.

Får helt enkelt ringa Tallin på vinst och förlust även i fortsättningen. Jag som gillar att vara förbered och ha min route klar när jag ringer in.
 

Canadien

Medlem
Får bara upp att ett minimum om 7000 miles behövs och då kontot är startat precis som back-up om jag inte kan/vill kreditera till Euro Bonus så finns endast 500 välkomstpoäng på konto.

Får helt enkelt ringa Tallin på vinst och förlust även i fortsättningen. Jag som gillar att vara förbered och ha min route klar när jag ringer in.

Ja ringa återstår då. Möjligen att Lifemiles kan se SQ?
Be Tallinn söka från CPH, MUC, LHR, FRA, ZRH eftersom SAS inte släppt anslutningsflyg så långt fram i tiden
 
Hej,

Planerar redan inför Singapore nästa påsk.

Tänker SQ, men det finns inga flighter what so ever med dem.

Vet att de i inte finns i SAS bokningen, men kollar även Expertflyer.

När släpps SQ award flighterna? Gäller 2st i C-klass. Tex 1-13 April 2020.

Tacksam för vägledning :)
 
Hej,

Planerar redan inför Singapore nästa påsk.

Tänker SQ, men det finns inga flighter what so ever med dem.

Vet att de i inte finns i SAS bokningen, men kollar även Expertflyer.

När släpps SQ award flighterna? Gäller 2st i C-klass. Tex 1-13 April 2020.

Tacksam för vägledning :)

Om inget ändrats släpps de runt 350-355 dagar innan. Var några dagars skillnad mellan när dit o hemresa släpptes när jag bokade min senaste resa. Brukade vara 8 C platser.
 

Maja

Medlem
Hej,

Planerar redan inför Singapore nästa påsk.

Tänker SQ, men det finns inga flighter what so ever med dem.

Vet att de i inte finns i SAS bokningen, men kollar även Expertflyer.

När släpps SQ award flighterna? Gäller 2st i C-klass. Tex 1-13 April 2020.

Tacksam för vägledning :)
Letar 3 platser och har kammat noll med SQ så här långt. Antingen har samtliga platser gått åt, eller så har inga platser släppts än.

Inga platser med Thai i Business heller runt påsken 2020.
 
Toppen