Senaste nytt

Marriott Bonvoy

Gus

Medlem
Jag har fått guld via Amex Platinum men kan inte aktivera mitt online-konto. Det står "Please correct the following and try again. Account id is invalid." Någon med liknande problem?

marriott.JPG
 

henrik l

Medlem
Inte just med detta, men sedan sammanslagningen med SPG-systemet i augusti, verkar det ha varit väldigt mycket datastrul. Senast har det var problem med att registrera kampanjen "Doubble take" som öppnade igår.
 

Valley

Medlem
Verkar ha blivit Bonvoyad till Silver nu... blir att boka om till Hilton på ett par bokningar.

Amen :mad:
Upptäckte precis att jag blivit nerpetad till silvernivå. Räknar Marriott tidsperioden från när man man blev Marriottmedlem, även om man flyttat från SPG?
Borde ha en 7-8 månader kvar på guldstatusen.
 

rvarttinen

Medlem
Have you been Bonvoyed?
Join millions of others who have been BONVOYED and tell your story
Bonvoyed
Intressant artikel (Marriott's Loyalty Program Is So Bad, "Bonvoy" Is a Derogatory Verb - Live and Let's Fly), även med länk till samma "Bonvoyed"-sida, om hur programmet försämrats sedan Marriott tog över. Tyvärr kan jag inte annat är hålla med... Har nu fått bråka om poängen från senaste vistelsen. Risken är att en del hotell kanske byter program (händer tydligen) och att för egen del är det större fördel för SLH. Kommer inte byta bort dem helt, än, i och med att många av de tidigare SPG-hotellen/kedjorna (som W, Sheraton, Westin, etc.) är kvar.
 

jerixon

Medlem
Ja Bonvoy är en mycket skagig upplevelse kan man nog säga!
Mycket som inte har stämt där :)

Intressant artikel (Marriott's Loyalty Program Is So Bad, "Bonvoy" Is a Derogatory Verb - Live and Let's Fly), även med länk till samma "Bonvoyed"-sida, om hur programmet försämrats sedan Marriott tog över. Tyvärr kan jag inte annat är hålla med... Har nu fått bråka om poängen från senaste vistelsen. Risken är att en del hotell kanske byter program (händer tydligen) och att för egen del är det större fördel för SLH. Kommer inte byta bort dem helt, än, i och med att många av de tidigare SPG-hotellen/kedjorna (som W, Sheraton, Westin, etc.) är kvar.
 
Toppen