Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

Provade ringa dit en gång förra året och då kunde de inte hjälpa mig efter att de fick reda på att jag inte var minst EBG eller hade någon voucher. :(
Tallin nummret ringer man bara om man har en 2-4-1.
Sen kan man hamna hos dom i Tallin om man som EBG/EBD ringer efter ord öppettider med det är en annan sak.
Så om du har en 2-4-1 så kan du ringa dom avsätt status hos sas.
Har du ingen 2-4-1 så får du ringa vanliga sas
 
Last edited:

lask

Ny medlem
Hej där. Mitt första inlägg trots jag följt businessclass 2 år.
Har en 2-4-1 voucher, och har tänkt att fara till Thailand i senhöst, men hittar ingenting på United, under hela hösten. Har någon en förklaring?
En sak till är det en servicekostnad att ringa Tallin.
 

Tonton

Medlem
Hej där. Mitt första inlägg trots jag följt businessclass 2 år.
Har en 2-4-1 voucher, och har tänkt att fara till Thailand i senhöst, men hittar ingenting på United, under hela hösten. Har någon en förklaring?
En sak till är det en servicekostnad att ringa Tallin.

Thai har strypt tillgången. Men det finns många alternativ till Thailand utan att flyga thai. Vill du potentiellt få hjälp så får du skapa en ny tråd med relevant info - blir mycket enklare så.

Som svar på din andra fråga - det beror på vad du vill boka.
 

r.bjork

Medlem
Hej, om det finns resor under kolumnerna "Economy (lowest award)" och "First EverydaynAward" kan man boka dessa med EB? Ska försöka flyga LH First på utresa med en lång layover i NYC för att sedan flyga vidare till LAX, kikar awardresa mellan NYC(JFK/EWR)-LAX.
 

Tonton

Medlem
Hej, om det finns resor under kolumnerna "Economy (lowest award)" och "First EverydaynAward" kan man boka dessa med EB? Ska försöka flyga LH First på utresa med en lång layover i NYC för att sedan flyga vidare till LAX, kikar awardresa mellan NYC(JFK/EWR)-LAX.

Läs inlägg #1 i denna tråd, så har du svaret på hur du söker med United Awards där.

En påminnelse: Tänk på att allt som United visar inte stämmer överrens med Eurobonus,.
 

r.bjork

Medlem
Läs inlägg #1 i denna tråd, så har du svaret på hur du söker med United Awards där.

En påminnelse: Tänk på att allt som United visar inte stämmer överrens med Eurobonus,.

Jag läste första sidan men såg inte de namnen "Everyday Award", såg dock att flygen under de kolumnerna hade fel bokningsklass.

Det har jag förstått :)
 
Toppen