Senaste nytt

Hilton 2019 May 6 - September 8 Promo

Maja

Medlem
Och jag försöker boka om så jag kan få in två stay på min kommande resa till NYC i början på juni. Tror jag har en lösning på gång som inte gör att notan dubbleras mot gamla bokningen.
 

larced

Medlem
Ni som har koll. Jag har ett antal nätter bokade på olika Hilton hotell i juni/juli redan. Behöver jag boka om dom få ta del av promon, eller gäller den på befintliga bokningar också?
 

Abbs

Medlem
Ni som har koll. Jag har ett antal nätter bokade på olika Hilton hotell i juni/juli redan. Behöver jag boka om dom få ta del av promon, eller gäller den på befintliga bokningar också?
Gäller på befintliga. Du behöver bara registrera dig för det, om den ligger under ”Active Offers” är det klart.
 

larced

Medlem
Tack för snabbt svar!
Nästa fråga. Hotellvistelse som jag redan bokat med villkoret x2 poäng, vad händer då?
Får jag x4 poäng då? Eller bör jag boka om dom till vanlig bokning, då de två x2 dealarna kommer ta ut varandra?
 

Senator

Moderator
Tack för snabbt svar!
Nästa fråga. Hotellvistelse som jag redan bokat med villkoret x2 poäng, vad händer då?
Får jag x4 poäng då? Eller bör jag boka om dom till vanlig bokning, då de två x2 dealarna kommer ta ut varandra?

Den kampanj som gäller under tiden för vistelsen gäller. När du har bokat är inte relevant i frågan. Till min vetskap ersätter denna kampanj den befintliga som avslutas den 5:e maj. Så ingen dubbel x dubbel.
 

jerixon

Medlem
Då får du 3x baspoängen poängen normalt =)
Har även jag ett par sådana....


Tack för snabbt svar!
Nästa fråga. Hotellvistelse som jag redan bokat med villkoret x2 poäng, vad händer då?
Får jag x4 poäng då? Eller bör jag boka om dom till vanlig bokning, då de två x2 dealarna kommer ta ut varandra?
 
Toppen