Senaste nytt

New York - Var äter ni hamburgare?

marcello

Ny medlem
Hemkommen från New York för ett tag sen och testade följande ställen:

Emmy Burger på Emily's - Hade läst mycket om det på internet. Men den är världsklass rakt igenom, gourmetburgare deluxe. Såg i efterhand att Burgerdudes ratar den högst.
JG Melon - En väldigt enkel cheese som inte såg något vidare ut men satan i gatan vad bra det var. Stället är också väldigt charmigt.
5 Napkin Burger - Mycket bra, riktigt bra shakes.
Shake Shack - kommentar överflödig, det är riktigt bra för en kedja.
Black Iron Burger - Bra, räcker att säga så.
Bare burger - Mindre bra, inte värt ett besök i mina ögon.
 

Abbs

Medlem
Hemkommen från New York för ett tag sen och testade följande ställen:

Emmy Burger på Emily's - Hade läst mycket om det på internet. Men den är världsklass rakt igenom, gourmetburgare deluxe. Såg i efterhand att Burgerdudes ratar den högst.
JG Melon - En väldigt enkel cheese som inte såg något vidare ut men satan i gatan vad bra det var. Stället är också väldigt charmigt.
5 Napkin Burger - Mycket bra, riktigt bra shakes.
Shake Shack - kommentar överflödig, det är riktigt bra för en kedja.
Black Iron Burger - Bra, räcker att säga så.
Bare burger - Mindre bra, inte värt ett besök i mina ögon.
Instämmer helt! Förstår inte hypen med Bare Burger.
 
  • Gilla
Reactions: srg

Griffin

Medlem
PJ Clarke´s på Third Av. och deras Wagyu burger är kanske inte den bästa burgaren jag ätit, men jag gillade kombinationen av rött vin, en servitris som att döma av vinkel mellan ryggkotorna, hesa röstläge och skrynkliga skinn levt ett mycket långt liv och en matsal fylld av sorl.

Av de lite billigare varianterna väljer jag nog Five Guys alla dagar i veckan (med risk för hjärtstopp redan på onsdagen), burgarna är liksom feta på ett sätt som gör att en får i sig den på under minuten om intresse finns.
 

srg

Medlem
PJ Clarke´s på Third Av. och deras Wagyu burger är kanske inte den bästa burgaren jag ätit, men jag gillade kombinationen av rött vin, en servitris som att döma av vinkel mellan ryggkotorna, hesa röstläge och skrynkliga skinn levt ett mycket långt liv och en matsal fylld av sorl.

Av de lite billigare varianterna väljer jag nog Five Guys alla dagar i veckan (med risk för hjärtstopp redan på onsdagen), burgarna är liksom feta på ett sätt som gör att en får i sig den på under minuten om intresse finns.
Klassisk five guys recension :)

 
Toppen