Senaste nytt

Loyal solutions, vilka är det?

Bryant

Medlem
Jag har fått två mejl från loyal solutions om insättningar av Eurobonuspoäng. Dock så känner jag inte igen de datum de hänvisar till. Är detta något nytt eller scam?
 

mha321

Medlem
Ok, dock inget jag gjort!?
Det gör det hela mer intressant :)

Någon felläsning av någon annans kort kanske.

I och med att mallet inte kräver att man ska göra något så är det nog bara att vänta några dagar tills det landar på eb kontot. När det gjort det så framgår vilken partner det kommer ifrån. Det kanske ger någon ytterligare hint
 

Bryant

Medlem
Det gör det hela mer intressant :)

Någon felläsning av någon annans kort kanske.

I och med att mallet inte kräver att man ska göra något så är det nog bara att vänta några dagar tills det landar på eb kontot. När det gjort det så framgår vilken partner det kommer ifrån. Det kanske ger någon ytterligare hint

Det är totalt strax över 30000 poäng. Väntar och ser vad som händer, återkommer.
 

Wipe75

Medlem
Jag hade fått 2 mail med olika poäng på väg som jag inte riktigt kunde härleda till något inköp. Men när jag slog ihop dom så blev dom 30000 totalt vilket bör vara TVn från Samsung som köptes. Men varför dom delar upp poängen på olika belopp och olika dagar kan jag inte förstå.
 

Bryant

Medlem
Jag hade fått 2 mail med olika poäng på väg som jag inte riktigt kunde härleda till något inköp. Men när jag slog ihop dom så blev dom 30000 totalt vilket bör vara TVn från Samsung som köptes. Men varför dom delar upp poängen på olika belopp och olika dagar kan jag inte förstå.

Ah, där kan vi ha lösningen! Tack.
 

mha321

Medlem
Jag hade fått 2 mail med olika poäng på väg som jag inte riktigt kunde härleda till något inköp. Men när jag slog ihop dom så blev dom 30000 totalt vilket bör vara TVn från Samsung som köptes. Men varför dom delar upp poängen på olika belopp och olika dagar kan jag inte förstå.
Det kan ju vara något så enkelt som att de gjort fel först :)

Alternativt som med mastercard poängen som kommer på olika poster beroende på hur det kom, typ en del på kampanj osv.
 

kander

Medlem
Jag hade fått 2 mail med olika poäng på väg som jag inte riktigt kunde härleda till något inköp. Men när jag slog ihop dom så blev dom 30000 totalt vilket bör vara TVn från Samsung som köptes. Men varför dom delar upp poängen på olika belopp och olika dagar kan jag inte förstå.

Ah, där kan vi ha lösningen! Tack.
Har ni fått era QLED TV än, och i så fall – är ni nöjda?
 

Tonton

Medlem
Lite halvOT.

Jag var på Nya Carnegiebryggeriet i onsdagskväll - drog mitt Eurobonuskort vid köpen. Inatt kom det in ett mail från Loyalsolutions om att poängen är påväg in till mitt konto. Loyal Solutions fungerar tämligen super ur det perspektivet :)
 
Toppen