Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 April - 31 Maj 2019

BjörnHed

Medlem
  • Coupon is only valid together with a SAS EuroBonus membership card

  • In CPN enter MEAA045

  • Extra 1,000 points to be awarded in addition to the promotional 4,000 points as advertised on Great Avis deals for EuroBonus members

  • All bookings must be made on Great Avis deals for EuroBonus members and using a valid SAS EuroBonus World Mastercard or SAS EuroBonus World Mastercard Premium to receive the additional 1,000 points

  • No additional cost for rental location or rental country

  • Offer available for rentals in the US (inc. North America, Canada, Brazil, Mexico and Argentina), Europe, the Middle East, Africa

    Terms and conditions apply. Min 4 day rental required. Car Group C and above. Offer can only be redeemed once per membership number. Bookings must take place between 1st April - 31st May 2019, with rentals taking place between 23rd April - 30th September 2019.

    Skärmavbild 2019-04-03 kl. 02.40.17.png
 

nissefalk

Medlem
Tackar, hade en bokning i Vancouver i Juli som jag ändrade till denna kampanj, fick samma pris som jag redan hade så bra deal med 5000 Eurobonus poäng.
 

Tongen2

Medlem
Konstigt, hur ska jag kunna veta när jag behöver en bil en gång bara...? Och i fyra dagar dessutom. Då krävs ju närmare planering...
Lättare med den gamla valfriheten i 10k kampanjen att kunna boka flera och välja lite fritt och hämta ut efter behov eller ej... :p
 

Kimmen00

Medlem
Ja det är nytt. Denna kampanj är även på 4 dagar och man ska används sitt Mastercard för att få de extra 1000 poängen. Det känns som att de gamla fina 10k kampanjerna är långt borta.

Jo och det lär ju funkar jättebra i nån håla i USA att lämna fram pappret och de skall då fylla i den och sen skall agenten ta hand om pappret o skicka in det /registrera det? Troligare att agenten stirrar på det med tom blick och inte har en aning om vad eurobonus är och sen slänger det i papperskorgen efter jag gått.
 

Valley

Medlem
Misstänker att det inte är att tänka på om ett försäkringsbolag står för fiolerna va?
Någon som försökt kanske ?
 
Toppen